اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

درخواست مکرر برای مذاکره نشانه شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه است/ دشمن هنوز توانمندی و ضرب شصت ایران را ندیده است

درخواست مکرر برای مذاکره نشانه شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه است/ دشمن هنوز توانمندی و ضرب شصت ایران را ندیده است
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: خروج آمریکا از برجام، تهدیدهای نظامی و درخواست مجدد برای مذاکره نشان از آشفتگی، سرگردانی و شکست سیاست های آمریکا در منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، آیت الله سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: حماسه سازی امام سجاد(ع) در دوران اسارت موجب تداوم مسیر امامت و روشن نگهداشتن و احیای نهضت عاشورا گردیده است؛ دوران امام سجاد(ع) بسیار سخت و خفقان عجیبی حاکم بود و امام از دعا، اشک، گریه و معنویت برای بیداری جامعه استفاده کرد.

وی در رابطه با سالروز تخریب حرمین عسکریین افزود: قبور ائمه نماد و الگویی برای معنویت، توجه مردم به خدا و مقاومت در برابر ضالمان است چراکه ائمه اطهار(ع) مظهر مبارزه با ظلم و ستم بوده اند و قطعا تخریب قبور ائمه به عنوان راهبرد دشمن برای مقابله با مقاومت و ایستادگی مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه باید گفتمان مقاومت را با دفاع از حرمین دنبال کنیم تصریح کرد: مهم ترین وظیفه ما در برابر راهبرد دشمن در تخریب قبور ائمه اطهار(ع) تداوم مقاومت با دفاع از حرم است و مدافعان حرم، مدافع پایگاه شکل گیری مقاومت، ایستادگی و مرکز معنویت و توجه به خدای متعال هستند.

وی دوران دفاع مقدس را یکی از دوران های مهم تاریخ کشور دانست و خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه یکی از کم نظیرترین پدیده های تاریخ ایران اسلامی بوده و برای استفاده آیندگان باید ابعاد دفاع مقدس شناسایی و معرفی شود.

میرعمادی تصریح کرد: حضور حماسی مردم در دفاع مقدس، تجلی همبستگی، ایثار، مقاومت، ایستادگی و ناکامی دشمن در برابر اراده ملت ایران و تثبیت نظام اسلامی و از جمله ابعاد مهم و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است که باید برای نسل جدید شناسایی و معرفی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی گفت: آموزش و پرورش مهم ترین رکن تربیت نیروی انسانی و مهم ترین عامل پیشرفت کشور است، نظام تعلیم و تربیت ما باید بر مبنای قرآن، آموزه های قرآنی و سند تحول نظام آموزش و پرورش، جوانان مومن و انقلابی تربیت کند نه بر اساس اسنادی همچون سند ۲۰۳۰ چراکه این اسناد موجب سعادت مندی نیست؛ اهتمام معلمان، مربیان، آموزش و پرورش و والدین نسبت به امر تربیت و پرورش دانش آموزان ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در رابطه با اتمام حجت رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا که فرمودند هیچ مذاکره ای در هیچ سطحی بین مسئولان و آمریکا شکل نخواهد گرفت اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام، تهدیدهای نظامی و درخواست مجدد برای مذاکره نشان از آشفتگی، سرگردانی و شکست سیاست های آمریکا در منطقه است.

,
,
,

وی با بیان اینکه دشمنان هنوز توانمندی و ضرب شصت ایران را ندیده است افزود: با حمله جنبش انصارالله یمن به قطب صنعت نفت عربستان۵۰ درصد نفت عربستان کاهش یافته است لذا اگر بخواهند کوچکترین تهدیدی علیه کشور انجام دهند با اقدام قاطع ایران روبه رو خواهند شد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه