اخبار داغ

امام جمعه اصفهان:

تجهیزات آمریکایی حتی یک پهپاد یمنی را هم نتوانستند ساقط کنند

تجهیزات آمریکایی حتی یک پهپاد یمنی را هم نتوانستند ساقط کنند
امام جمعه اصفهان گفت: اولین اثر حمله پهپادهای یمن به عربستان آن بود که ابهت تجهیزات دفاعی آمریکا فرو ریخت، چرا که حتی یک پهپاد را هم نتوانستند با سامانه‌های پدافندی ساقط کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: یکی از راه‌های مراقبت از نعمت، شکر نعمت‌های خدا و بهترین شکر گفتن الحمدالله است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: صفت شکور در قرآن برای خداوند آمده است، شکر خدا به معنای جزا دادن به شاکر است، کسی که شاکر خداوند است حتی اگر کاری برای خدا انجام ندهد، تحت عنایت خداوند قرار می‌گیرد.

,

وی بیان کرد: خداوند در آیات قرآن تأکید می‌کند که هر کار انسان برای خود او است و هیچ کار انسان برای خداوند نیست چرا که خدا نیازی به انسان ندارد.

,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: کسانی که در جامعه گران‌فروشی می‌کنند تصور نکنند که سر مردم کلاه می‌گذارند بلکه آن‌ها سر خودشان کلاه می‌گذارند در حالی که خودشان خبر ندارد چرا که طبق آیات قرآن هر عمل انسان به خودش باز می‌گردد.

,

وی در خطبه دوم نماز جمعه افزود: ایام الله باید گرامی داشته شوند، عزت امروز کشور ناشی از شجاعت رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی بود و به واسطه همین جنگ بود که انقلاب ما به دنیا صادر شد.

,

طباطبایی‌نژاد عنوان کرد: شهدای جنگ تحمیلی با سایر افراد تفاوت دارند، تعداد شهدای جنگ تحمیلی با کشتگان تصادفات جاده‌ای برابر است اما این شهید عزت پیدا می‌کند ولی برای تلفات سوانح جاده‌ای صرفاً عزاداری می‌شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به حمله پهپادهای یمنی به پالایشگاه عربستان بیان کرد: اولین اثر این حمله آن بود که ابهت تجهیزات دفاعی آمریکا فرو ریخت چرا که حتی یک پهپاد را نیز نتوانستند با سامانه‌های پدافندی ساقط کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: افرادی که جان خودشان را برای دفاع از دین در طبق اخلاص گذاشته‌اند از کشته شدن ترسی ندارند و تحریم و تهدید بر آن‌ها بی‌اثر است، چون آن‌ها خودشان را وقف خدا کرده‌اند.

,

طباطبایی‌نژاد با اشاره به بازگشایی مدارس بیان کرد: گزارش‌های متعددی مبنی بر اخذ وجه در هنگام ثبت‌نام به دست ما می‌رسد، این درست است که شرایط مالی آموزش و پرورش مناسب نیست اما اخذ وجه غیرقانونی و عمل غیرقانونی مطابق حکم امام خمینی حرام است.

,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: این اخذ وجه در نهایت به ضرر آموزش و پرورش است، آموزش و پرورش نیاز به کمک دارد اما کار غیرقانونی نباید انجام شود، آموزش و پرورش به دلیل جمعیت زیادی که در آن مشغول به فعالیت هستند هزینه‌های فراوانی دارد و بودجه فعلی کفاف مدیریت آن را نمی‌دهد.

,

وی عنوان کرد: مردم نسبت به اموال خودشان بخل نورزند و تلاش کنند تا هر کدام دو نفر دانش‌آموز را تحت پوشش قرار دهند که این نمونه‌ای از شکر خداوند است.

,

طباطبایی‌نژاد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در درس خارج تصریح کرد: مطابق آیات قرآن، کفار هیچ زمان خیرخواه مؤمنان نیستند و اگر مسلمانان تحمل کنند و تقوا داشته باشند هیچ کافری هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه