اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

هیچ گونه مذاکره ای در هیچ سطحی با آمریکا صورت نخواهد گرفت/ کارگران از بستن ریل و توهین بپرهیزند/از ابتدا مخالف واگذاری هپکو بودم

هیچ گونه مذاکره ای در هیچ سطحی با آمریکا صورت نخواهد گرفت/ کارگران از بستن ریل و توهین بپرهیزند/از ابتدا مخالف واگذاری هپکو بودم
امام جمعه اراک با اشاره به مشکلات ریشه دار شرکت هپکو که این روزها نگاه های بسیاری را به خود جلب کرده است، گفت: کارگران نیز باید حوصله کنند و مسیر ریل راه آهن را نبندند و از توهین کردن بپرهیزند چرا که این کارها به مصلحت نیست و خلاف اخلاق و شرع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه این هفته نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی گفت: ان‌شاءالله همگی دست به دست یکدیگر داده و برای خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) آماده شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با موکب داران عراقی، افزود: همه ملت های مسلمان خصوصا دو ملت ایران و عراق باید با یاری یکدیگر در هر چه با شکوه تر برگزار شدن این تجمع میلیونی سهیم باشند. البته این تجمع صرفا محدود به مسلمانان نمی شود و اقلیت های مذهبی نیز به پابوس امام حسین(ع) می آیند چرا که مکتب ایشان مکتب عزت و شرف و مبارزه با ظلم است.

,

نباید در راهپیمایی اربعین بهانه دست دشمنان دهیم

, نباید در راهپیمایی اربعین بهانه دست دشمنان دهیم, نباید در راهپیمایی اربعین بهانه دست دشمنان دهیم,

دری نجف آبادی تاکید کرد: همانطور که رهبری نیز بارها تاکید کرده اند، همه شرکت کنندگان در این تجمع باید با هوشیاری خود هیچ بهانه ای به دست دشمن نداده و آب به آسیاب او نریزند و با وحدت خود عظمت و صلابت تمدن بزرگ اسلامی را نمایش دهند.

,

وی با بیان اینکه رمز موفقیت مسلمانان وحدت است، تصریح کرد: هر عاملی که به وحدت مسلمانان آسیب برساند باعث خشنودی دشمن می شود، به همین دلیل باید همگی خصوصا علمای ایران و عراق انسجام را تقویت کنند تا با همبستگی و وحدت مشت محکمی در دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی بکوبیم.

,

لزوم تکریم نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس

, لزوم تکریم نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس, لزوم تکریم نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، گفت: باید در این مناسبت به تکریم هر چه بیشتر نیروهای مسلح پرداخته شود چرا که همین نیروها هستند که پهپاد آمریکایی و کشتی انگلیسی را زمین گیر کرده و عامل اقتدار و امنیت این مرز و بوم هستند.

,

وی افزود: این اقتدار باعث شده تا نیروهای مسلح دیگر کشورهای اسلامی مانند نیروهای یمنی، حزب الله لبنان و حشد الشعبی عراق نیز احساس قدرت کرده و در مقابل دشمنان اسلام بایستند و تو دهنی محکمی به آنان بزنند و ان‌شاءالله شاهد پیروزی های بیشتری هم از جانب آنان باشیم.

,

دری نجف آبادی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درخصوص عدم مذاکره با آمریکا، اظهار کرد: ملت ایران با فشارهای آمریکایی ها تسلیم نخواهد شد و همانطور که مقام معظم رهبری نیز بارها تاکید کرده اند هیچ گونه مذاکره ای در هیچ سطحی با آن ها صورت نخواهد گرفت مگر آنکه آن ها به برجام بازگردند که در آن صورت با آمریکا نیز به عنوان یکی از اعضای برجام و در چارچوب آن صحبت خواهد شد.

,

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه بزرگ ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در ۱۱ مهرماه در شهر اراک، گفت: در این اجلاسیه که با حضور سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، همگی باید دست به دست یکدیگر داده و برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن آن تلاش کنیم.

,

امام جمعه اراک در بخش دیگری از خطبه با اشاره به مشکلات ریشه دار شرکت هپکو که این روزها نگاه های بسیاری را به خود جلب کرده است، گفت: امروز مفتخریم که میزبان دانشجویانی از تهران و برخی دیگر شهر های کشور باشیم که جهت پیگیری مشکلات و ابزار همدردی با کارگران هپکو به استان مرکزی آمده اند.

,

از ابتدا مخالف واگذاری هپکو بودم

, از ابتدا مخالف واگذاری هپکو بودم, از ابتدا مخالف واگذاری هپکو بودم,

وی ادامه داد: از همان اول که هپکو را به این فرد که از سال ۱۳۹۶ تصدی این کارخانه را عهده دار شده واگذار کردند، بنده مخالفت خود را اعلام کردم و خواستار برنامه و راهکار آنان برای این شرکت بزرگ شدم. در آن زمان که حسن بیگی سرپرست استانداری بود، دو صفحه کاغذ که شامل برنامه مد نظر برای شرکت هپکو بود برای بنده آوردند که باز هم من قانع نشدم تا خصوصی سازی آن انجام بشود.

,

دری نجف آبادی افزود: تا به حال دو بار نامه ای به مقام معظم رهبری در خصوص شرکت هپکو نوشته ام، یکبار نیز برای سایر صنایع استان به ایشان نامه نوشته ام. آخرین باری هم که ایشان را در جریان قرار دادم، چهارشنبه همین هفته بود که پس از ارسال نامه ای به معاون اول ریاست جمهوری، رونوشتی هم به دفتر رهبر انقلاب ارسال کردم که مجموعا ۴ مرتبه ایشان را در روند مشکلات کارگران استان قرار داده ام.

,

مسئولین با حوصله بیشتری با کارگران هپکو برخورد کنند

, مسئولین با حوصله بیشتری با کارگران هپکو برخورد کنند, مسئولین با حوصله بیشتری با کارگران هپکو برخورد کنند,

وی ادامه داد: من بیش از این که نصیحت کنم کار دیگری نمی توانم انجام دهم چرا که سمت اجرایی ندارم و نمی توانم در تصمیمات آقایان کارشکنی کنم. در چندین باری که رئیس بازداشت شده خصوصی سازی و ۴ وزیر به استان مرکزی آمدند به آن ها گفته ام که این کار اشتباه است و باید با قرار دادن مدیر و هیئت مدیره لایق این شرکت بزرگ را سامان بخشید. البته در خصوص کارگران به مسئولین استانی از جمله رئیس دادگستری استان و مسئولین استانداری نیز سفارشاتی داشته ام تا با حوصله بیشتری با آن ها برخورد کنند.

,

دری نجف آبادی با اشاره به تعیین مدیرعامل جدید برای هپکو، افزود: در خصوص تصمیم اخیر نیز هنوز مطئمن نشده ام که کار درستی باشد. دو هفته پیش که وزیر صنعت به استان مرکزی آمد از واگذاری این شرکت به مپنا خبر داد ولی این کار نیز با مخالفت مپنا صورت نپذیرفت. باید اجازه داد که کار شود و کارخانه راه بیفتد چرا که با مونتاژ کاری به جایی نخواهیم رسید. همچنین باید برای تمامی کارگران استان مرکزی که تعدادشان به ۲۰۰ هزار نفر می رسد چاره اندیشی کرد و کار مثبتی انجام داد.

,

امام جمعه اراک اضافه کرد: کارگران نیز باید حوصله کنند و مسیر ریل راه آهن را نبندند و از توهین کردن بپرهیزند چرا که این کارها به مصلحت نیست و خلاف اخلاق و شرع است.

,

کارگران به رئیس مدیره اعتراض دارند، برای او تدبیری اندیشیده شود

, کارگران به رئیس مدیره اعتراض دارند، برای او تدبیری اندیشیده شود, کارگران به رئیس مدیره اعتراض دارند، برای او تدبیری اندیشیده شود,

وی با بیان اینکه یکی از اعتراضات کارگران به رئیس هیئت مدیره است، افزود: همان فردی که از سه سال پیش تا به حال ما را اسیر کرده، همچنان رئیس هیئت مدیره است، لذا از مسئولین مرتبط خواهش می کنم اگر ممکن است برای این فرد تدبیری اندیشیده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه