اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی خبر داد

برگزاری 415 برنامه هفته دفاع مقدس در سوادکوه شمالی

برگزاری 415 برنامه هفته دفاع مقدس در سوادکوه شمالی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی گفت: اجرای بیش از ٦٥عنوان برنامه فرهنگی و ٣٥٠ برنامه پایگاهی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سوادکوه شمالی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شعبانی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اجرای بیش از 65 عنوان برنامه شهرستانی و 350 برنامه پایگاهی در هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار کرد: این برنامه‌های فرهنگی توسط حوزه‌ها و پایگاههای مقاومت بسیج و با همکاری ادارات و نهاد‌های اجرایی این شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

وی برگزاری دعای ندبه، تجلیل از رزمندگان وایثارگران، دیدارخانواده معظم شهدا، عطرافشانی قبور شهدا و افتتاح خانه محرومین را از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان برشمرد و افزود: تمامی این برنامه‌ها با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و انتقال رشادت‌های جوانان دهه شصت به نسل سوم و چهارم دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا محلات ،پیاده روی خانوادگی ومسابقات ورزشی از محوری‌ترین برنامه‌های پایگاههای محلات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,

این مسئول ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و ایمان راسخ رزمندگان اسلام است و لذا هدف از گرامیداشت آن یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرز و بوم برای نسل های جوان و اثبات سند گویای هشت ساله دفاع مقدس مردم ایران برای کسانی است که دوران جنگ را درک نکرده اند.

,

شعبانی یکی دیگر از ویژگی های دفاع مقدس را معنویت جبهه های جنگ، دفاعی بودن، استقامت رزمندگان و فرماندهان، بزرگواری و مروت در عین قدرت، بی اعتنایی به دنیا و شهادت طلبی رزمندگان عنوان کرد.

,

وی گفت: جوانان غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کرده و ضمن بر هم زدن همه معادلات بین المللی به همگان نشان دادند که به هیچ کسی  اجازه دست اندازی به خاک ایران اسلامی را نخواهند داد.

, وی گفت: جوانان غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کرده و ضمن بر هم زدن همه معادلات بین المللی به همگان نشان دادند که به هیچ کسی  اجازه دست اندازی به خاک ایران اسلامی را نخواهند داد., وی گفت: جوانان غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کرده و ضمن بر هم زدن همه معادلات بین المللی به همگان نشان دادند که به هیچ کسی  اجازه دست اندازی به خاک ایران اسلامی را نخواهند داد.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه