اخبار داغ

دومین پیروزی تراکتور در دومین بازی خانگی/ هدیه ۳ امتیازی مدافع گل گهر به شاگردان دنیزلی

دومین پیروزی تراکتور در دومین بازی خانگی/ هدیه ۳ امتیازی مدافع گل گهر به شاگردان دنیزلی
دیدار تیم‌های تراکتور و گل گهر سیرجان با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های تراکتور و گل گهر سیرجان از ساعت 17:30 امروز (جمعه) در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ نوزدهم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در دقایق ابتدایی بازی تیم میزبان توانست موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه گل گهر ایجاد کند اما رفته‌رفته بازی به تعادل کشیده شد. تیم مهمان که در ابتدای بازی روی دفاع و حفظ دروازه تمرکز کرده بود پس از دقیقه 20 حملات خود را آغاز کرده و موقعیت‌هایی نیز به دست آورد.

,

تلاش‌های بازیکنان دو تیم در ادامه بازی بی‌تأثیر بود و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

,

در آغاز نیمه دوم دنیزلی اشکان دژاگه و سوگیتا را از زمین بازی خارج کرده و ویلیان میمبلا را به همراه کوین فورچونه به زمین بازی فرستاد تا تراکتور با فشار بیشتری حمله کند. دیدار دو تیم با تساوی بدون گل پیگیری شد تا اینکه در دقیقه 59 بازی و با فشار بازیکنان تیم میزبان، مدافعان گل گهر به اشتباه دروازه خودی را باز کردند. در این صحنه علی ابراهیمی در حالی که قصد داشت توپ را دور کند، آن را به مدافعان خودی زد که این توپ وارد دروازه شد.

,

پس از گل برتری تراکتور، فشار حملات این تیم بیشتر شد اما بازیکنان گل گهر نیز حملاتی را برای جبران گل خورده طرح‌ریزی کردند که این حملات ثمری در پی نداشت. در ادامه بازی ساسان انصاری (دقیقه 75) پنالتی تراکتور را بیرون زد تا این بازی با برتری یک بر صفر این تیم ادامه پیدا کند.

,

در دقایق پایانی بازی گل گهر به دنبال دفاع منطقی و استفاده از ضد حملات بود تا بازی را به تساوی بکشاند. این تیم فرصت‌هایی را هم برای باز کرده دروازه تراکتور به دست آورد اما نتوانست از این فرصت‌ها استفاده کند. حملات بازیکنان تراکتور نیز در دقایق پایانی بی‌ثمر بود تا این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان تبریزی به پایان برسد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه