اخبار داغ

فرمانده سپاه چرداول خبرداد؛

اجرای 35 برنامه شاخص با 214 اجرا در هفته دفاع مقدس

اجرای 35 برنامه شاخص با 214 اجرا در هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه چرداول از اجرای 35 برنامه شاخص با 214 اجرا در هفته دفاع مقدس خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سرهنگ پاسدار "پاکزاد نوید" در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در چرداول گفت: تهاجم سراسری عراق در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با هدف رسیدن هفت روزه به تهران آغاز گردید که صدام از حمایت کامل آمریکا وکشورهای اروپایی برخوردار بود اما با مقاومت ملت ایران ورزمندگان اسلامی این رویا هیچ وقت عملی نشد، از این رو امروزه آن را به عنوان سند افتخار مردم ایران وهفته دفاع مقدس می شناسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار,


وی افزود: رویای شیرین فتح خوزستان، رسیدن هفت روزه به تهران و سرانجام سقوط جمهوری اسلامی، به تلخکامی حاکمان بغداد و ابر قدرت‌های پشتیبانی وی تبدیل گردید. مدتی نگذشت که ملت ایران نیروهای مسلح خود را بازسازی و برای آزادسازی مناطق اشغالی آماده نموده و یک صدا و یکپارچه فریاد زدند«همه سر به سرتن به کشتن دهیم     به از آن که کشور به دشمن دهیم»

,
,


نوید خاطرنشان کرد:همت رزمندگان در زمان دفاع مقدس برای شکست دشمنان امروزه باید مورد توجه باشد وارزش های دفاع مقدس به عنوان الگو سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.

,
,


 فرمانده سپاه چرداول عنوان داشت: شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما پیروزیم» است که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این شعار انتخاب شده وبرنامه های مختلفی دراین هفته اجرا خواهد شد.

,
,


فرمانده سپاه چرداول تصریح کرد:در شهرستان چرداول به مناسبت هفته دفاع مقدس 35 برنامه شاخص با 214 اجرا در سطح حوزه ها وپایگاههای مقاومت ؛برنامه هایی نظیر:رزمایش خودرویی، نمایشگاه کتاب وپوستردفاع مقدس، یادواره شهدا ، اجتماع بسیجیان در نماز جمعه و ... اجرا خواهد شد.

,
,


 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه