اخبار داغ

بررسی وضعیت حساس‌ترین دستگاه اجرایی استان

ریشه ناکارآمدی آموزش و پرورش کرمانشاه کجاست؟!

ریشه ناکارآمدی آموزش و پرورش کرمانشاه کجاست؟!
مشکلات حوزه آموزشی استان را اگر بررسی کنیم، به ردپای سوءمدیریت در مجموعه آموزشی می‌رسیم که ظاهرا سرگرم امور دیگری غیر از رسیدگی به مشکلات فرهنگیان و دانش‌آموزان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز 2 سالی از روی کار آمدن مدیریت آموزش و پرورش کرمانشاه می‌گذرد، اما جان خسته سیستم آموزشی حکایت از تزریق ناامیدی در بین معلمان و دانش‌آموزان دارد که البته عملکرد موجود هم به درستی این موضوع را تایید می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,


مدیریت آموزش و پرورش نه تنها کارآمدی ندارند بلکه با حفظ ظاهر تنها سعی در پیش بردن روتین امورات را دارد.

غفلت از کیفیت بخشی به سیستم آموزشی و پرورش را اگر در کنار مشکلات متنابهی از جمله بی‌توجهی به وضعیت معیشتی معلمان، مدارس ناایمن، مطالبات معوق فرهنگیان، بازماندگان از تحصیل، مدارس مختلط و... بگذارید پازل ناکارآمدی مدیریت حساس‌ترین دستگاه اجرایی استان تکمیل می‌شود.

هر کدام از این مشکلات را اگر بررسی کنید به ردپای سوءمدیریت در مجموعه آموزشی استان می‌رسید که سرگرم امور دیگری غیر از رسیدگی به مشکلات فرهنگیان و دانش‌آموزان است.

اموری که باعث غفلت مدیرکل آموزش و پرورش استان از اصل کار شده و آینده آینده‌سازان استان را فدای برنامه‌هایی کرده که خروجی‌اش شده همین وضعیت و چاه ویل آموزشی که ارمغانی جز تاریکی آینده کودکان و نوجوانان ما ندارد.

شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد پیش از این با تهیه گزارشاتی با عناوین «دست کوتاه دانش‌آموزان کرمانشاهی از رتبه‌های برتر کنکور»، «جای خالی هزاران بازمانده از تحصیل در مدارس /مِهر بی‌مِهری! » و «مدارس مختلط؛ خشت کجِ اول /بیراهه‌ آموزش و پرورش برای جبران کمبود معلم» به بررسی دلایل ناکارآمدی مدیریت آموزش و پرورش استان پرداخت.

در حین این بررسی ها به سراغ تنی چند از مدیران این مجموعه هم رفتیم، اما با کمال تعجب مدیران مذکور حاضر به پاسخگویی در مورد عملکرد خود نبودند و از این موضوع طفره رفتند.

اما خبرنگار مرصاد در بررسی‌های خود در مورد ریشه‌های ناکارآمدی مدیریت آموزش و پرورش استان به نتایجی رسید که به زودی با مردم استان و کسانی که مکررا از این پایگاه خبری خواستار بررسی وضعیت مدیریت آموزش و پرورش استان بودند، خواهد رساند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه