اخبار داغ

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران:

زمستان امسال هیچ کلاس درسی از بخاری نفتی استفاده نمی‌کند

زمستان امسال هیچ کلاس درسی از بخاری نفتی استفاده نمی‌کند
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: زمستان امسال هیچ کلاس درسی از بخاری نفتی برای گرمایش استفاده نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قربانعلی شیرزاد در گفت و گو با خبرنگار بلاغ درباره آمادگی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید 38 فضای آموزشی و پرورشی با زیربنای 37 هزار و 116 مترمربع و اعتباری بیش از 90 میلیارد تومان احداث و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: این فضاهای آموزشی شامل 28 باب مدرسه در قالب 200 کلاس درس، هفت سالن ورزشی، یک چشمه استخر و دو واحد ساختمانی برای کانون پرورش فکری است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران اضافه کرد: مجموع پروژه‌های 6 ماهه نخست امسال 21 پروژه با اعتبار دولتی، 12 پروژه مشارکتی دولت و خیران و پنج پروژه مردمی بوده است.

این مسئول با بیان اینکه از این تعداد 19 پروژه در مناطق شهری و بقیه در مناطق روستایی بوده است، تصریح کرد: سرانه فضای آموزشی و پرورشی استان مازندران پنج مترمربع است درحالی‌که میانگین کشوری 5.2 مترمربع و استاندارد جهانی 8.4 مترمربع است.

شیرزاد یادآور شد: طی سال‌های اخیر تمرکز ما روی کیفیت‌‍‌بخشی فضاهای موجود بوده و در کنار آن به افزایش فضا نیز توجه داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره استانداردسازی سامانه گرمایشی و حذبف بخاری‌های نفتی در مدارس برخوردار از گاز طبیعی، اظهار کرد: بیشتر مدارس برخوردار از بخاری نفتی در مناطق بالادست و روستایی به‌ویژه مناطق روستایی بخش‌های دودانگه، چهاردانگه و بندپی غربی و شرقی بابل قرار دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران بیان کرد: تمامی روستاهای برای استانداردسازی سامانه گرمایشی امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند اما استانداردسازی مدارس باقی‌مانده به‌دلیل عدم نصب علمک گاز متوقف مانده است.

شیرزاد با اعلام اینکه زمستان امسال هیچ کلاس درسی از بخاری نفتی برای گرمایش استفاده نخواهد کرد، گفت: دربرخی از مناطق که هنوز گازرسانی انجام نشده سامانه گرمایشی استاندارد جایگزین می‌شود و هیچ مدرسه‌ای از بخاری نفتی استفاده نمی‌کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه