اخبار داغ

نماینده قصرشیرین در مجلس:

مردم کرمانشاه در شرایط کنونی توان بازپراخت تسهیلات بازسازی را ندارند

مردم کرمانشاه در شرایط کنونی توان بازپراخت تسهیلات بازسازی را ندارند
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مناطق زلزله‌زده استان در شرایط کنونی توان بازپراخت تسهیلات بازسازی را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، فرهاد تجری در گفتگو با مرصادنیوز اظهارداشت: تورم و گرانی حاصل از تحریم های ظالمانه آمریکا موجب فشار بر زلزله زدگان  در بازسازی واحدهای مسکونی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: تسهیلات کم سود وبلاعوض پرداختی دولت به مردم برای تکمیل ساخت وساز منازل کفایت نمی کرد و مردم از سرمایه خود نیز دراین راه هزینه کردند.

,

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: زلزله زدگان مجبور به استفاده از سرمایه وداشته های خود  برای بازسازی شده وامروز متحمل فشار مالی بسیاری هستند که توان بازپرداخت تسهیلات بازسازی را از آنها سلب کرده است.

,

این مسئول به پابان امهال دوساله تسهیلات دریافتی قبل ا زلزله اشاره کرد و گفت: امهال وامهای دریافتی قبل از زلزله مردم این مناطق نیز در آبانماه امسال به پایان می رسد واین درحالی است که هنوز بازسازی بسیاری از واحدهای مسکونی به پایان نرسیده و مردم هرآنچه که داشته اند را باتوجه به تورم وگرانی بازار صرف بازسازی کرده اند ولذا توان بازپرداخت تسهیلات راندارند.

,

تجری افزود: امهال یکساله تسهیلات بازسازی و همچنین تمدید یکساله وامهای دریافتی قبل از وقوع زلزله یکی از مطالبات مهم مردم زلزله زده بود که در جلسه با معاون اول رئیس جمهور ، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس دفتر رئیس جمهور مطرح و موافقت های اولیه برای آن اخذ شده است.

,

وی گفت: امهال یکساله وام و تسهیلات زلزله زدگان موجب می شود که مردم با فراغ بال به بازسازی واحدهای مسکونی خود بپردازند .

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه