اخبار داغ

مدیر کل محیط زیست البرز مطرح کرد؛

محیط زیست، پسماند یک کارخانه کوهسار را مقابل دفتر مدیر آن تخلیه کرد/ راننده خودرو تحویل مقامات قضایی می‌شود

محیط زیست، پسماند یک کارخانه کوهسار را مقابل دفتر مدیر آن تخلیه کرد/ راننده خودرو تحویل مقامات قضایی می‌شود
فردین حکیمی گفت: از این پس، اگر لجن کش یا کامیون های حامل زباله وپسماند مبادرت به تخلیه پسماند در حاشیه شهرها و روستاها کنند متعلق به هرصنعت یا شهرداری باشد متقابلا"در مقابل همان شرکت یا شهرداری تخلیه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: یک دستگاه خودرو که راننده آن در حال تخلیه پسماندهای صنعتی به محل های غیرمجاز تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله های ساختمانی در سطح شهر کوهسار بود با دستور مقام محترم قضایی توقیف و راننده این خودرو پس ازتکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
فردین حکیمی با اشاره به اینکه طبق ماده ۷قانون مدیریت پسماند، مدیریت اجرایی پسماندهای صنعتی و ویژه صنایع برعهده تولید کننده بوده و باید مطابق ضوابط محیط زیستی باشد گفت: متاسفانه برخی از واحدهای تولیدی وصنعتی بدلیل فرار از قانون در اقدامی عجیب پسماندهای تولیدی خود را به مراکز غیرمجاز منتقل وحتی برای شناسایی نشدن، در اقدامی بدتر این پسماندها را آتش می زنند که این امر علاوه بر آلودگی هوا، آب و خاک، بطور مستقیم بهداشت عمومی و سلامت شهروندان را به شدت تهدید می کند. 
,
 
,
وی ضمن اشاره به اینکه محموله پسماند صنعتی توقیف شده به محل کارخانه واحد صنعتی عودت شد، اظهار داشت: کوتاهی متولیان امر باعث شده که یک واحد صنعتی به خود اجازه بدهد که پسماندهای خطرناک خود را در مراکز غیرمجاز تخلیه کنند و متاسفانه اکثر تخلفات حوزه پسماند در حوزه استحفاظی شهرها و بخش ها اتفاق می افتد.
,
 
,
حکیمی درادامه هشدار داد اگر لجن کش یا کامیون های حامل زباله وپسماند مبادرت به تخلیه پسماند در حاشیه شهرها و روستاها کنند  متعلق به هرصنعت یا شهرداری باشد متقابلا"در مقابل همان شرکت یا شهرداری تخلیه می شود.
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه