اخبار داغ

سردار ریحانی:

ائمه جمعه استان کرمانشاه مرجع و ملجا هستند

ائمه جمعه استان کرمانشاه مرجع و ملجا هستند
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ائمه جمعه سطح استان مرجع و ملجا مردم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز سردار بهمن ریحانی پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه اظهار داشت: وحدت مثال‌زدنی مردم کرمانشاه از بهره‌مندی وجود معنوی آیت‌الله علما است که از خداوند متعال توفیق و استدام سایه و حضور پر خیر و برکتش را مسئلت می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی ضمن تشکر از ائمه جمعه استان کرمانشاه افزود: تا زمانی که چهره‌های انقلابی متعهد و در خط نظام و انقلاب در حوادث و چالش های فرهنگی هستند ما کمترین هزینه را داده و خواهیم داد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: این افراد مرجع و ملجا مردم با هر گرایش و سلیقه ای هستند.

سردار ریحانی بیان داشت: با توجه به تفکر انقلابی و اعتقادی که در این قشر موج می‌زند بیشترین هجمه دشمنان به سمت روحانیت به ویژه ائمه جمعه نشانه رفته است.

وی ضمن تقدیر از رییس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام ضیغمیان از چهره های انقلابی و حاضر در دفاع مقدس است که امیدواریم منشاء خیر باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اشاره‌ای به گنجینه‌های دفاع مقدس هم داشت و گفت: دفاع مقدس یک حادثه بزرگ و معجزه الهی بود که ملت را به عزت و بزرگی رساند و در سایه این فرهنگ ایثار و جهاد برای ملت ما معنا پیدا کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه