اخبار داغ

مدیرکل بنادر ودریانوردی هرمزگان اعلام کرد؛

تعطیلی موقت بنادر مسافری بندرعباس به مناسبت رزمایش نیروهای مسلح/ امکان تردد دریایی مسافران از مسیر بندر لافت

تعطیلی موقت بنادر مسافری بندرعباس به مناسبت رزمایش نیروهای مسلح/ امکان تردد دریایی مسافران از مسیر بندر لافت
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و انجام رزمایش بزرگ نیروهای مسلح در کرانه آب های نیلگون خلیج فارس، بنادر مسافری مرکز استان هرمزگان فردا(یکشنبه) به حالت "تعطیلی موقت" در می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ اله مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن اعلام این خبر گفت: این تعطیلی که از ساعت شش صبح یکشنبه 31 شهریورماه اعمال می شود، به دلیل برگزاری رزمایش بزرگ نیروهای مسلح در کرانه آب ‌های نیلگون خلیج ‌فارس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: بر همین اساس، محدودیت ترددهای دریایی شناورهای مسافری در مسیر بندرشهید حقانی بندرعباس به جزایر قشم، هرمز و بالعکس، فردا از نخستین ساعات صبحگاهی آغاز و تا ساعت 11 صبح ادامه خواهد داشت.

,

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: در این پنج ساعت تعطیلی موقت بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران(بندر شهید حقانی)، مسافران دریایی برای سفر به جزیره قشم و جزایر پیرامونی آن می‌توانند از مسیر جایگزین پیش بینی شده در فاصله 70 کیلومتری غرب شهر بندرعباس(پل به لافت) رفت و آمد کنند.

,

شایان ذکر است؛ فردا یکشنبه 31 شهریورماه به مناسبت سالروز آغاز تهاجم نظامی گسترده رژیم بعثی عراق در سال 1359 و شروع ویژه برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس، رزمایش بزرگ ناوگان هوایی، زمینی و دریایی در کرانه و بر فراز آب های خلیج فارس و در برابر دیدگان ناوگان فرامنطقه ای متردد پیرامون تنگه هرمز برگزار می شود.

,

بیش از 90 درصد حجم کل سفرهای دریایی کشور از طریق بنادر دوازده گانه مسافری استان هرمزگان صورت می‌گیرد که عمده ترددها از بندرعباس به جزیره قشم و از بنادر غرب استان همچون چارک و آفتاب به مقصد جزیره کیش صورت می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه