اخبار داغ

در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد:

اجرای 40ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس/برگزاری نمایشگاه از کربلا تا دفاع مقدس در لنده

اجرای 40ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس/برگزاری نمایشگاه از کربلا تا دفاع مقدس در لنده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اجرای بیش از 40ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت:امروز مهمترین رسالت بازنشر رشادت ها و حماسه های دفاع مقدس بر دوش اصحاب رسانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: رسانه مهمترین نقش را در جهت حفظ و تعالی ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس داشته است که این رسالت سترگ امروز با توجه به هجمه های دشمن بر دوش شما خبرنگاران جوانی است که ان دوران را تجربه نکردید ولی تصاویر و فیلم های آن روزها گواه روشنی بر حماسه آفرینی رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس است.

,

سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری تصریح کرد: اعتماد به جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس رمز موفقیت در جنگ تحمیلی بود و امروز نیز مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر نقش آفرینی جوانان در خلق فرصت های نوین با به روی کار آرودن دولت جوان انقلابی آنان را هدایت و رهبری کرده است.

,

مختاری در ادامه اظهارکرد: حضو بسیج سازندگی در عرصه های مختلف خدمتگذاری و ارائه خدمات مطلوب به مردم در روستاهای محروم نمونه ای بارز از مجاهدت این جوانان در تحقق اهداف بلند و رفیع بسیج است.

,
وی در ادامه گفت: امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 40ویژه برنامه در شهرستان لنده برگزار خواهد شد که مهمترین این برنامه ها برگزاری نمایشگاه تجسمی و فرهنگی و هنری از کربلا تا دفاع مقدس است.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد:برگزاری مراسم 31شهریور با حضور اقشار مختلف بسیج، نواختن زنگ ایثار و مقاومت با حضور ادارات در مدارس، برگزاری مسابقه عکس های زیرخاکی، دیدار با امام جمعه، برگزاری میزگرد فعالان فضای مجازی با موضوع نقش دفاع مقدس و فضای مجازی، افتتاح مسکن مددجویان، برگزاری یادواره شهدا، نمایش فیلم و تئاتر دفاع مقدس،اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم,برگزاری نمایشگاه تولیدات و صنایع تبدیلی، دیدار با خانواده معظم شهدا،برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی از مهمترین برنامه های این هفته در شهرستان لنده است.
,
 
,
وی در ادامه اظهارکرد: انچه مسلم است در هفته دفاع مقدس بار دیگر ضمن اعلام آمادگی توان رزمی و دفاعی خویش بار دیگر اعلام می کنیم که اگر دشمن خطایی راهبردی کند در خلق الساعه و کمترین زمان ممکن پاسخی کوبنده دریافت خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه