اخبار داغ

همزمان با نخستین روز از سال تحصیلی جدید؛

زنگ مهر حسینی، ایثار و مقاومت در مدارس رشتخوار نواخته شد+ تصاویر

زنگ مهر حسینی، ایثار و مقاومت در مدارس رشتخوار نواخته شد+ تصاویر
صبح امروز همزمان با سراسر کشور و در نخستین روز از سال تحصیلی جدید زنگ مهر حسینی، ایثار و مقاومت در مدارس سرتاسر شهرستان رشتخوار نواخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور و در نخستین روز از سال تحصیلی جدید زنگ مهر حسینی، ایثار و مقاومت به صورت نمادین در دبیرستان حضرت خدیجه(س) رشتخوار و در مدارس سرتاسر شهرستان رشتخوار نواخته شد.

محمود ذباح مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در حاشیه این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید، گفت:  امسال سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر و ایثار و همزمان شدن آن با هفته دفاع مقدس، دو تقارن مبارک است، آغاز سال تحصیلی جدید و تلاقی آن با هفته دفاع مقدس یعنی آموزش ما امسال با هفته دفاع مقدس شروع می شود.

وی در ادامه افزود: شعار سال تحصیلی جدید با ۳ کلید واژه امیدآفرینی، مشارکت پذیری که کلید واژه پر کاربرد در حوزه آموزش و پرورش که در تلاش در جهت تقویت این حوزه هستیم، مهارت آموزی که امروز سیستم و حرکت آموزش و پروش ما به سمت مهارت آموزی است، دانش آموزی که به سمت مهارت آموزی لازم است هدایت شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,

حجت الاسلام جهانشیری امام جمعه شهرستان رشتخوار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریکسال تحصیلی جدید گفت: باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم و رهرو راه شهدا باشیم.

وی در ادامه یادآور شد: اول باید انسان اخلاقیات را کسب کند، باید ظرفیت وجودی ما آمادگی لازم برای کسب علم را داشته باشد، علم فقط حفظ کردن نیست بلکه نوری است که باعث هدایت انسان و دیگران می شود.

,
,
,

مدیر انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه این مراسم گفت: تعلیم و تربیت اساسی ترین مسئله ای که ذهن بشر را درگیر کرده و این مُیسر نیست مگر با مشارکت تعلیم و تربیت که وظیفه همگان است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه