اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

"مقاومت" تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است/ ایمان و بصیرت، سنگر مقاومت در برابر جنگ نرم

"مقاومت" تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است/ ایمان و بصیرت، سنگر مقاومت در برابر جنگ نرم
امام جمعه موقت سمنان گفت: ملت ایران در گفتمان مقاومت باید بدانند راه برون رفت از مشکلات مقاومت بوده و سازش هیچ معنایی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص افتخارآفرینی رزمندگان استان در عملیات های مختلف دفاع مقدس، گفت: استان سمنان در طی 8 سال مقاومت دارای نیروهای کلیدی و فداکاری بود که این رزمندگان در عملیات مرصاد خوش درخشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه دفاع رزمندگان در آن زمان با دفاع کنونی متفاوت است، اظهار کرد:  رزمندگان در خط نبرد به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل می شدند اما شکست در جنگ نرم بر روی روح و روان افراد تاثیرگذار است.

,

مهدوی نژاد در ادامه افزود: سنگر ها واسلحه های جنگ نرم متفاوت است و جوانان باید سعی کنند سنگرهای خود را  مخالف منافقان بسازند چرا که سنگر مناسب جنگ نرم، سنگر ایمان و بصیرت است.

,

وی با تاکید بر اینکه جنگ رسانه ای و نظامی، همگی جنگ محسوب می شوند، مطرح کرد: امروز قطعا جنگ نظامی را نخواهیم داشت چرا که دشمن به این نتیجه رسیده است، که جنگ نظامی هیچ فایده و سودی ندارد. آمریکا نمی تواند با این اقدامات کاری کند.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که تهاجم فرهنگی و شبیخون را مطرح کردند، عنوان کرد: دشمنان در مسئله جنگ نرم برنامه های ویژه ای دارند امروز انقلابی بودن و تبیین دفاع باید در زمینه جنگ نرم وجود داشته باشد.

,

مهدوی نژاد با توصیه به همه ی جوانان که باید زمینه های مقاومت در عرصه جنگ نرم را تقویت کنند، گفت: مقاومت در جنگ نرم، سلاح ها و سنگرهای متفاوتی دارد و باید امروز کاری کنیم که جوانان ما در مقابل حملات دشمنان مقاوم شوند و تحت تاثیر آن ها قرار نگیرد.

,

وی در ادامه افزود: سنگر امروز سنگر فکر و ایمان است یعنی جوانان پیش از پذیرفتن مطلبی در این فضا بر روی آن تفکر کرده و به آن ایمان داشته باشند.

,

امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد: امروزه  برای گفتمان مقاومت باید مسائل فکری، فرهنگی، عاطفی و.. در نظر گرفته شود.

,

مهدوی نژاد با بیان اینکه جنگ نرم، جنگ اراده ها و مقاومت است، اظهار کرد: در جنگ نرم باید اراده قوی در جوانان و آحاد مردم جامعه ایجاد و بصیرت و هوشیاری افراد حفظ شود.

,

وی با اشاره به اینکه مردم در گفتمان مقاومت باید بدانند راه برون رفت از مشکلات مقاومت است و سازش معنایی ندارد، تصریح کرد: در مسائل فردی، اجتماعی و سبک زندگی گفتمان انقلاب باید مشخص شود و این امر در اقتصاد جایگاهی داشته باشد.

,

امام جمعه موقت سمنان اذعان کرد: با آمادگی فکری، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و.. می توانیم در برابر همه ی تهدیدهای دشمنان ایستادگی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه