اخبار داغ

در همایش سنگرسازان بی سنگر مطرح شد؛

تامین بیش از 85 درصد مواد غذایی مورد نیاز کشور توسط سازمان جهاد کشاورزی/ ایستادگی در برابر استکبار جهانی راهکار صیانت از جبهه مقاومت

تامین بیش از 85 درصد مواد غذایی مورد نیاز کشور توسط سازمان جهاد کشاورزی/ ایستادگی در برابر استکبار جهانی راهکار صیانت از جبهه مقاومت
پیش از ظهر امروز در همایش سنگرسازان بی سنگر با حضور جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا در کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان ظهر امروز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، اظهار داشت: فراموش نکرده ایم که در 31 شهریور 59 رژیم بعث عراقی با حمایت از کشورهای مستکبر جهانی به خاک ایران تجاوز کرد و به دنبال آن نیروهای نظامی کشور در همراهی با مردم جان بر کف ایران به دفاع از کشور پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب نوپا بود، از ابتدای آغاز جنگ ورود پیدا کرد و با ایفای نقشی مهم و اساسی در کنار سایر رزمندگان به دفاع از میهن عزیزمان پرداخت و به سنگر سازان بی سنگر ملقب شد.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان ابراز داشت: جهاد سازندگی در طول دفاع مقدس بیش از 13 هزار نیرو به جبهه های حق علیه باطل اعزام کرد که از این تعداد  هزار و 300 نفر به درجه والای شهادت نائل شدند و بیش از هزار نفر مجروح شدند.

,

سعیدی یادآور شد: بعد از پایان جنگ، جهاد کشاورزی اقدامات زیادی در کشور انجام داد به گونه ای که امروز در بخش کشاورزی بیش از 85 درصد مواد غذایی مورد نیاز توسط این سازمان تامین می شود.

,

وی تاکید کرد: در جبهه اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و خودکفایی کشور اقدمات وسیعی توسط سازمان جهاد کشاورزی صورت گرفته است.

,

ایستادگی در برابر استکبار جهانی راهکار صیانت از جبهه مقاومت

, ایستادگی در برابر استکبار جهانی راهکار صیانت از جبهه مقاومت,

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ایمانی تبار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان عنوان کرد: ایستادگی ملت ایران در برابر لشکر عظیمی که شامل اغلب کشورهای جهان بود دلایل مختلفی دارد.

,

وی ابراز داشت: مهم ترین دلیل الگو برداری از واقعه عاشورا است و زنده نگه داشتن هرچه بیشتر محرم و صفر به ایستادگی کشور در برابر استکبار جهانی کمک می کند.

,

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان افزود: هشت سال دفاع مقدس مهم ترین عامل تسلیم دشمن و تلاش برای مذاکره است.

,

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی تبار یادآور شد: صبوری و ایستادگی خانواده شده در چند دهه اخیر بهترین دلیل برای شکل گیری جبهه مقاومت و نگرانی استکبار جهانی است.

,

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی با داشتن ذهنی منجم از ارزش شهدا و فداکاری آن ها غافل هستند.

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان ادامه داد: تکیه بر فرهنگ دینی در همه دوره های تاریخ موثر بوده به گونه ای که در هر مبارزه همراه با پیروزی برای ما بوده است.

,

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی تبار خاطرنشان کرد: وجود مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی این جبهه مقاومت سبب استیصال دشمن شده است.

,

وی در پایان گفت: ملت ایران باید با ایستادگی در برابر زورگویی های استکبار جهانی، حمایت از رهبر فرزانه انقلاب  و تلاش مسئولان از مقاومت ایجاد شده صیانت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه