اخبار داغ

اولین مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌ای کشور در خراسان جنوبی افتتاح شد

اولین مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌ای کشور در خراسان جنوبی افتتاح شد
اولین مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه ای کشور با عنوان رسانه یاران در خراسان جنوبی با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمه‌الله‌علیه افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ب اولین مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه ای کشور با عنوان رسانه یاران در خراسان جنوبی با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمه‌الله‌علیه، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی و جمعی از مدیران دستگاه اجرایی و خبرنگاران استان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
اهداف مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی
, اهداف مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی, اهداف مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی,
شامل ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری، فقر زدایی و رفع محرومیت، برون سپاری و توسعه خدمت رسانی به محرومین و تکریم آنان، توسعه مشارکت های مردمی، تعامل و ارتباط سازنده و موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی، شناسایی و جذب نیکوکاران و حامیان و عدالت گستری است.
,
 
,
از دیگر اهداف این مرکز نیکوکاری ارتقای سطح مشارکت های مردمی با نهادینه سازی فرهنگ انفاق و نیکوکاری، ارائه خدمات آموزشی، مشاوره ای، و فرهنگی با همکاری نهادهای حمایتی و استفاده از ظرفیت مردم و خیّرین، مردمی شدن مشارکت های اجتماعی با بهره گیری از توان رسانه ها و ایجاد پل ارتباطی بین خیرین و نیازمندان و جذب مشارکتها در راستای توانمند سازی و خودکفایی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه