اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در گفتگو با مرآت؛

نام شهید از هیچ کوچه ای در استان سمنان حذف نشده است

نام شهید از هیچ کوچه ای در استان سمنان حذف نشده است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با بیان اینکه هدف دشمنان از حذف نام شهید از کوچه ها درگیری ملت ایران است، گفت: نام شهید از هیچ کوچه ای در استان سمنان حذف نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن فریدون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص حذف نام شهید از کوچه ها در برخی از استان ها، گفت: کوچه های استان سمنان مزین به نام شهدا است و نام شهید از هیچ کوچه ای در استان حذف نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با بیان اینکه کسانی که به نام شهید حرمت شکنی می کنند، قادر به ادامه راه شهید در سبک زندگی خود و جامعه نیستند، افزود: برخی افراد شهید و شهادت را قبول نداشته و با رسیدن به مرحله خودباختگی و غرب زدگی دست به اینگونه کار ها می زنند.

,

فریدون با درخواست اشد مجازات برای کسانی که به ایثار و شهادت که تمام ارث و میراث این ممکلت است، بی احترامی می کنند، عنوان کرد: همانطور که  با دشمنان بیرونی برخورد می شود با این افراد که منافق صفتانه کار می کنند. شدیدا برخورد و مقابله می کنیم.

,

وی ادامه داد: نام و یاد شهدا در کشور همیشه زنده است و ماراه شهدا را ادامه داده و در دهن منافقین و استکبار خواهیم زد.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، با اشاره به اینکه در برخی از مناطق اشتباه و یا خطایی در رابطه با حذف نام شهید از برخی افراد پیش آمده است، اظهار کرد: درگیری دشمنان باعث می شود که از اصل نظام و تکونولوژی جهان غافل شویم و همچنین در حوزه های سیاسی و بین المللی ذهن جوانان را با مسائل حاشیه ای درگیر کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه