اخبار داغ

استاندار اردبیل خبر داد:

تزریق اعتبار ۳۸۰ میلیارد تومانی به پروژه راه آهن اردبیل

تزریق اعتبار ۳۸۰ میلیارد تومانی به پروژه راه آهن اردبیل
استاندار اردبیل گفت: با نزدیک شدن به مراحل پایانی تکمیل پروژه راه آهن میانه - اردبیل، امسال۳۸۰ میلیارد تومان به عنوان پایه اعتبارات برای این پروژه سخت تزریق می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبربهنام جو در جریان سفر مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنای حمل و نقل کشور و بازدید از مسیر راه آهن میانه - اردبیل، اظهار داشت: مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان از فایناس داخلی و ۱۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات پیوست قانون بودجه برای تزریق به این پروژه عظیم در نظر گرفته شده تا پیمانکاران با انگیزه بیشتر بتوانند پروژه را در زمان مقرر به اتمام برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه دولت اعتباراتی را از محل اوراق مشارکت نیز در نظر می گیرد، افزود: در سفر رییس جمهور به استان تامین کسری اعتبار برای این پروژه را پیشنهاد می کنیم و امیدواریم مردم استان در دهه فجر ۹۹سوت قطار را در اردبیل بشنوند.

,

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه نباید در اجرای این پروژه وقفه ایجاد شود، گفت: تمامی کارگاه ها در این مسیر فعال هستند و با تزریق اعتبار جدید قطعا با انگیزه بیشتر تلاش ها شبانه روزی می شود.

,

وی حضور مسئولان در این پروژه را مایه دلگرمی عوامل اجرایی پروژه راه اهن میانه - اردبیل بر شمرد و گفت: حضور مسئولان در این پروژه و بازدید از مسیر و اهمیت دادن به مساله موجب دلگرمی و افزایش انگیزه جهت تکمیل پروژه در برنامه زمان بندی می شود.

,

بهنام جو با اشاره به اینکه در آینده نزدیک از محل ایستگاه اصلی به سمت میانه عملیات ریل گذاری انجام می شود، تصریح کرد: مناقصه خرید ریل و نصب آن در هفته های گذشته انجام شده و در آینده نزدیک عملیات ریل گذاری از سوی برنده مناقصه شروع می شود.

,

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه راه آهن میانه - اردبیل یک سال است شدت گرفته است، بیان کرد: این پروژه از سال ۸۴ آغاز شده و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی کل طرح  ۵۷درصد است و طبق برنامه زمان بندی باید در دهه فجر ۹۹به بهره برداری برسد.

,

وی با بیان اینکه تاکنون برای این پروژه بیش از ۹۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: برای تکمیل این پروژه نیز بیش از ۱۰۰۰میلیارد تومان اعتبار لازم است که با تلاش مضاعف مسئولان و حسن توجه به این پروژه عظیم این مبالغ نیز تامین می شود.

,

بهنام جو افزود: با پیگیرهای شبانه روزی فاز اول ایستگاه اصلی قطار در اردبیل که با معماری و فضا دهی منحصر به فرد انجام می شود با پیشرفت مناسب تا پایان سال به بهره برداری می رسد و نصب شیشه ها و نازک کاری این ایستگاه در شرف انجام است.

,

استاندار اردبیل تصریح کرد: مردم باید با امید به آینده بیشتر آرامش داشته باشند و تکمیل پروژه راه آهن اردبیل که آرزوی دیرینه آنهاست در سال آینده به واقعیت می پیوندد.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه