اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات کشور:

انتخابات باید در فضایی امن و سالم برگزار شود/ لزوم تشکیل خانه احزاب در خراسان‌جنوبی/ هیچ برنامه‌ای برای جابجایی معتمدیان نداریم

انتخابات باید در فضایی امن و سالم برگزار شود/ لزوم تشکیل خانه احزاب در خراسان‌جنوبی/ هیچ برنامه‌ای برای جابجایی معتمدیان نداریم
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه در انتخابات برنامه محوری مهم است، گفت: باید جلوی شائبه ها گرفته و انتخابات سالم و در فضایی امن برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جمال عرف معاون سیاسی وزیرکشور و رئیس ستاد انتخابات کشور عصر امروز در جلسه معتمدین و نخبگان استان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: معاونت سیاسی وزارت کشور متولی امر سیاست داخلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، , جمال عرف معاون سیاسی وزیرکشور و رئیس ستاد انتخابات کشور عصر امروز در جلسه معتمدین و نخبگان استان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: معاونت سیاسی وزارت کشور متولی امر سیاست داخلی است.,
 
,
وی افزود: معاونت سیاسی وزارت کشور کمیسیون کارگری، دانشجویی و اقوام را راهبری می‌کند.
,
 
,
معاون سیاسی وزیرکشور با اشاره به اعتراض کارگران در خصوص احقاق حقوقشان، بیان کرد: کارگران علی‌رغم اینکه حق اعتراض دارند اما نمی‌توان حق سایر اقشار را ضایع کرد که یک قشر به حق خود برسد.
,
 
,
عرف بیان کرد: در کمیسیون 10۰ احزاب که کمیسیون فرا قوه ای است در مورد فعالیت احزاب و گروه ها تصمیم گیری می‌شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه کمیت و کیفیت در احزاب مهم است، افزود: ایرادی ندارد تعداد احزاب بیش از 100۰ مورد باشد و مجوز تشکیل احزاب تا 116 حزب وجود دارد که 82 حزب ملی و مابقی استانی است.
,
 
,
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تقویت احزاب و فراهم کردن زمینه فعالیت سالم بر عهده معاونت سیاسی وزارت کشور است.
,
 
,
عرف خاطرنشان کرد: در اسفند سال 1396 منشور گفت و گوی سیاسی توسط وزیر کشور به تمام استان‌ها ابلاغ و هدف آن تقویت و راه‌اندازی خانه احزاب است.
,
 
,
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه خانه احزاب باید در خراسان‌جنوبی شکل گیرد و فعال شود، اظهار کرد: هدف ما توسعه سیاسی اجتماعی استان و کشور است و بحث هایی که مُخل توسعه در استان و کشور میشود باید کنار گذاشته شود.
,
 
,
خانه احزاب در خراسان‌جنوبی تشکیل شود
, خانه احزاب در خراسان‌جنوبی تشکیل شود, خانه احزاب در خراسان‌جنوبی تشکیل شود,
وی از تشکیل 17 خانه احزاب در کشور خبر داد و افزود: همچنین یک خانه احزاب در سطح ملی تشکیل شده که یکسال در اختیار احزاب اصولگرا، یکسال اصلاح طلب و یکسال در اختیار احزاب مستقل است و بدون اینکه باعث ایجاد اختلال بین احزاب مختلف شود فعالیت دارد.
,
 
,
عرف تصریح کرد: تمام آنچه کشور را نجات خواهد داد وحدت، اتحاد و همبستگی ملی است هدف تقویت چارچوب موجود در کشور است.
,
 
,
معاون سیاسی وزیرکشور با اشاره به مطرح شدن جابجایی محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی،بیان کرد: اینکه گفته شده قرار است استاندار خراسان‌جنوبی جابجا شود درست نیست هیچ برنامه‌ای برای جابجایی وی وجود ندارد و تا 1400 پیش شما است.مگر اینکه قرار باشد ترفیع بگیرد.
,
 
,
وی افزود: استاندار خراسان‌جنوبی با نگاه توسعه ای و پشتکاری که دارد زمینه‌های محرومیت را شناخته و برای رفع آنها تلاش می‌کند.
,
 
,
هیچ برنامه ای برای تقسیمات کشوری در این استان نداریم
, هیچ برنامه ای برای تقسیمات کشوری در این استان نداریم, هیچ برنامه ای برای تقسیمات کشوری در این استان نداریم,
رئیس ستاد انتخابات کشور در خصوص تقسیمات کشوری در خراسان‌جنوبی، خاطرنشان کرد: در خراسان‌جنوبی هیچ برنامه‌ای در خصوص تقسیمات کشوری نداریم.
,
 
,
عرف ادامه داد: در این استان هیچ گونه برنامه‌ای که تعادل و چارچوب استان را بهم بزند نداریم. اساسا در خصوص بعضی از مباحثی که گفته می‌شود قرار است قسمتی از استان‌های کشور جابجا شود، تاسیس استانی جدید یا تضعیف و کاهش وسعت استانی دیگر را در برنامه نداریم و اینها همه شایعاتی است که مطرح می‌شود.
,
 
,
وی افزود: در بحث ارتقای برخی روستاها از روستا به شهر نیز با توجه به بررسی‌هایی که صورت گرفته و تایید می‌شود این اتفاق می افتد و اگر در برخی موارد تغییر اسم روستا یا شهری انجام شده می‌شود به معنای تقسیمات کشوری نیست.
,
 
,
سهم مشارکت خراسان‌جنوبی در انتخابات از میانگین بالاتر است
, سهم مشارکت خراسان‌جنوبی در انتخابات از میانگین بالاتر است, سهم مشارکت خراسان‌جنوبی در انتخابات از میانگین بالاتر است,
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه سهم مشارکت خراسان جنوبی در انتخابات از میانگین بالاتر است، عنوان کرد: انتظار داریم در انتخابات دوم اسفند که جزو تعداد انتخاباتی است که ترجمه بین المللی پیدا خواهد کرد، شاهد حضور گسترده مردم خراسان‌جنوبی باشیم.
,
 
,
عرف با اشاره به اینکه برای سند بالادستی انتخابات دو سند تعریف شده، اظهار کرد: سندی که از طرف مقام معظم رهبری ابلاغ شده و سند قانون انتخابات کشور از جمله دو سند بالادستی برای انتخابات است.
,
 
,
وی تصریح کرد: در انتخابات بی طرف هستیم و مشارکت در انتخابات برای ما مهم است نه رأیی که خواهند داد. 
,
 
,
انتخابات باید در فضایی امن و سالم برگزار شود
, انتخابات باید در فضایی امن و سالم برگزار شود, انتخابات باید در فضایی امن و سالم برگزار شود,
معاون سیاسی وزیرکشور با اشاره به اینکه در انتخابات برنامه محوری مهم است، تاکید کرد: باید جلوی شائبه‌ها گرفته و انتخابات سالم و در فضایی امن برگزار شود.
,
 
,
عرف خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود مسیر انتخابات با قوت دنبال شود و در خراسان‌جنوبی اعتماد و اطمینان دارم انتخاباتی در طراز جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه