اخبار داغ

برگزاری ورک‌شاپ نقاشی کودکان با موضوع "محیط زیست" در کرج/ زمین و آسمان پاک حق همه کودکان است

برگزاری ورک‌شاپ نقاشی کودکان با موضوع "محیط زیست" در کرج/ زمین و آسمان پاک حق همه کودکان است
انجمن هنرهای تجسمی استان البرز ورکشاپ نقاشی با موضوع محیط زیست را با هدف آموزش نونهالان در راستای فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط زیست برگزار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»؛ ورک شاپ نقاشی کودکان با موضوع محیط زیست برای کودکان 6 تا 12 سال به همت انجمن هنرهای تجسمی استان البرز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «تیتریک»؛ , تیتریک,
لیلا بیگی مدیر روابط همومی انجمن هنرهای تجسمی استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: زمین و داشتن اسمانی پاک حق همه  و امانتی گران بها در دستان کوچک ولی پر توان کودکان است.
, تیتریک,
 
,
وی ادامه داد: باید از کودکی و نوجوانی احترام به قوانین طبیعت را آموزش داد و این یاد گیری با لحن و زبان کودکانه و شیرین بازتاب عالی اول در خانواده، مدرسه و محیط های بزرگتر و جامعه دارد.
,
 
,
او استقبال کودکان و رضایت والدین از ورکشاپ را عالی دانست و گفت: به جز برگزاری ورکشاپ با موضوعیت محیط زیست، کودکان مشارکت و در کنار هم کار کردن را هم عالی به خاطر سپردند و از با هم بودن لذت بردند و نقش های بکر و عالی خلق کردند، که ارزش هر اثر از این کودکان بی الایش کمتر از نقاشان نامی و بزرگ ندارد.
,
 
,
بیگی با اشاره به فرهنگ پذیری نسل جوان و نونهالان گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزش نونهالان در راستای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست است زیرا بهترین تبلیغ برای احترام به محیط زیست را آموزش نهالان است.
,
 
,
مدیر روابط عمومی انجمن  تصریح کرد: برداشت و نگاه کودکان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم نسبت به موضوعات زیست محیطی بسیار ارزشمند و قابل تأمل بوده و می تواند معیار مهمی برای برنامه ریزی های آموزش محیط زیست در سنین مختلف به ویژه سنین پایه باشد.
,
 
,
بیگی در خاتمه برپایی چنین برنامه هایی در تنویر افکار عمومی و ایفای بهینه ی نقش مسئولیت های اجتماعی در حوزه محیط زیست اهمیت بسزایی داشته و در ایجاد حساسیت های لازم بمنظور دستیابی به محیط زیست بالنده و فرصت آفرین تاثیر مهمی دارد.
,
 
,
در ادامه تصاویر مربوط به این ورکشاپ را مشاهده می کنید:
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه