اخبار داغ

رادیو اربعین آغاز به کار کرد/بخش عربی اضافه شد

رادیو اربعین آغاز به کار کرد/بخش عربی اضافه شد
مراسم آغاز به کار رادیو اربعین در آستان مقدس امام‌زاده صالح (ع) با حضور معاون صدا و جمعی از شنوندگان رادیو برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رادیو اربعین عصر امروز یکشنبه ـ‌ هفتم مهر ماه ـ راه‌اندازی شد. در این مراسم حمیدرضا شاه آبادی (معاون صدا) همچنین حجت الاسلام عبدالفتاح نواب (نماینده رهبری در امور حج و زیارت) و سعید اوحدی (رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) به سخنرانی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این شبکه در داخل کشور از طریق رادیو نما و همچنین بر روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵مگا هرتز و در نجف اشرف و کربلا نیز از طریق موج FM قابل دریافت است.

,

رادیو اربعین هرساله با شروع مراسم اربعین حسینی و همزمان با پیاده روی اربعین راه اندازی می‌شود.

,

این مراسم با سخنرانی معاون صدا آغاز شد.

,

معاون صدا در بخشی از مراسم افتتاح رادیو اربعین گفت: واقعیت این است که در شرایطی که جهان اسلام این چنین مورد هجمه قرار گرفته است، باید دید چرا جریان‌ها، بنگاه‌ها و امپراطوری‌های خبری و رسانه‌ای تمام تلاش خود را می‌کنند تا صدای پیاده‌روی اربعین به عنوان یک حرکت منطقه‌ای محدود شود و این اجتماع ملی را کم اثر جلوه دهند اما باید بدانند این مسیر راه خودش را می‌رود.

,

شاه‌آبادی  تصریح کرد: از چیدمان و کنار هم قرار دادن این رخدادها می توان نتیجه گیری کرد که امروز برای همه دول استکباری موضوعات به گونه‌ای طراحی شده است که می‌دانند بدون حضور ایران هیچ تصمیمی در منطقه و جهان امکان عملیاتی شدن ندارد. اقتدار جریان حسینی بیش از گذشته معلوم است و مشخص است که چرا رسانه‌های استکباری به دنبال این هستند که صدای اربعین به گوش جهانیان نرسد. اگر واقعا امروز توجه کنیم می بینیم که صدای مقاومت به عِده و عُده و امکانات نظامی آنها نیست.

,

او همچنین ابراز امیدواری کرد که امسال همچون سال‌های گذشته رسانه بتواند نقش تاثیرگذاری در کنار حرکت عظیم و ملی و بزرگی که شیعیان در سراسر بلاد اسلامی در این راهپیمایی به منصه ظهور می‌گذارند، داشته باشد.

,

معاون صدا گفت: در طول ایامی که مردم مهربان، مهمان‌دوست و زائرپذیر عراق میزبان مردم ما بودند شاهد چه جلوه‌هایی بودیم که رسانه ها باید به آن بپردازند. رادیو اربعین قطره‌ای است از این سیل خروشان که جلوه کوچک و بخش اندکی از این جانفشانی‌هاست.

,

شاه‌آبادی درباره‌ی عمر رادیو اربعین نیز گفت: تا پایان ماه صفر این رادیو در خدمت شنوندگان است و با زیارت علی بن موسی الرضا (ع) به کار خود پایان می‌دهد امیدوارم زائران بتوانند در مسیر پیاده‌روی اربعین از این رادیو بهره گیرند.

,

منبع: ایسنا

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه