اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

دفاع مقدس امتداد عاشورا است/ دشمن امروز از موشک های دوربرد ما واهمه دارد

دفاع مقدس امتداد عاشورا است/ دشمن امروز از موشک های دوربرد ما واهمه دارد
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دفاع مقدس در امتداد عاشورا به پیروزی رسید و این پیروزی را با الگو گرفتن از شهدای کربلا و نهضت حسینی به دست آوردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سردار فرهنگ مستعد حصاری پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات والفجر ۸ در اردبیل، اظهار داشت: همانطوری که دیروز در جنگ تحمیلی بسیجیان با اقتدار حضور داشتند امروز هم باز همین بسیجیان هستند که در تمامی عرصه های مهم کشور فعال و مدافع ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد است تا جوانان ما را بی هویت کند، افزود: جوانان ما باید با این توطئه دشمن در امر بی هویت کردن ارزش ها و تضعیف اعتقادات اسلامی است، دفاع کنند.

,

سردار مستعد بابیان اینکه امروز دشمن در عرصه های جنگ نرم، فضای مجازی، اقتصاد وارد نبرد و میدان جنگ شده است، گفت: باید مراقب باشیم و با برنامه ریزی ها مدون از سوی جامعه جوانان و ملت ایران از این توطئه ها و نقشه شوم دشمن همچون دوران دفاع مقدس سربلند بیرون بیاییم.

,

جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمن امروز از موشک های دوربرد ، پهباد های فوق پیشرفته و قدرت دفاعی و جنگی ما واهمه دارد و این نشانگر اقتدار رزمندگان اسلام و قدرت دفاع ما هست .

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه