اخبار داغ

تبریزی‌ها در رکاب تیم ملی؛

شمارش معکوس برای آغاز سی و چهارمین دوره تور ایران - آذربایجان

شمارش معکوس برای آغاز سی و چهارمین دوره تور ایران - آذربایجان
سی و چهارمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان در 5 مرحله به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سی و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان از دهم الی چهاردهم مهر ماه در 5 مرحله به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در این دوره از مسابقات 15 تیم داخلی و خارجی باهم به رقابت می‌پردازند که تیم ملی ایران، دی اف تی (DFT) اردبیل، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و امیدنیا مشهد به عنوان نمایندگان کشورمان حضور خواهند داشت.

,

همچنین تیم‌هایی از کشورهای روسیه، بلژیک، ترکیه، بلاروس، قزاقستان، چین، مالزی (دو تیم)، هنگ‌کنگ و بحرین و آفریقای جنوبی، تیم‌های خارجی حاضر در این دوره را تشکیل می‌دهند.

,

در دوره سی و چهارم برای اولین بار نماینده‌ای از استان آذربایجان‌شرقی حضور ندارد و در این راستا، دوچرخه‌سواران استان در قالب تیم ملی کشورمان در این مسابقات رکاب خواهند زد.

,

تور امسال همانند سال گذشته بدلیل شرایط مساعد آب‌وهوایی در مهرماه برگزار می‌شود با این تفاوت که مراحل آن نسبت به دوره‌های گذشته یک مرحله کاهش یافته و به مسافت کلی 878.4 کیلومتر به شرح زیر است:

,

مرحله اول:
روز چهارشنبه 98/7/10: تبریز – منطقه آزاد ارس به مسافت حدود 148.3 کیلومتر

,
,

مرحله دوم:  
روز پنجشنبه 98/7/11: منطقه آزاد ارس – خوی به مسافت حدود 180 کیلومتر

,
,

مرحله سوم:
روز جمعه 98/7/12: ارومیه – تبریز به مسافت 163 کیلومتر

,
,

مرحله چهارم:
روز شنبه 98/7/13: تبریز – سرعین به مسافت حدود 198.2 کیلومتر

,
,

مرحله پنجم:
روز یکشنبه 98/7/14: سرعین – تبریز به مسافت حدود 188.9 کیلومتر

,
,

این گزارش می‌افزاید؛ قادر میزبانی، دوچرخه‌سوار تبریزی با 7 دوره قهرمانی پرافتخارترین رکابزن تاریخ این تور نیمه‌حرفه‌ای است. احد کاظمی، محمدرضا باجول، حسین محمودی، حسین عسگری و صمد پورسیدی نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

,

در رده‌بندی پرافتخارترین تیم‌های این مسابقات نیز تیم پتروشیمی تبریز که در عین ناباوری منحل شد، با بیشترین قهرمانی در رده نخست قرار دارد.

,

لازم به ذکر است، در دوره گذشته (سی و سوم) این رقابت‌ها تیم تارتلو بلژیک به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های ملی روسیه و آلکتو هلند به ترتیب دوم و سوم شدند؛ در رده‌بندی انفرادی نیز دمیتری سوکولوف از تیم ملی روسیه صاحب پیراهن طلایی شده و فاتح مسابقات لقب گرفت. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه