اخبار داغ

حاجی بابایی:

تغییر آئین‌نامه داخلی مجلس پس از ابلاغ جدید رهبر انقلاب

تغییر آئین‌نامه داخلی مجلس پس از ابلاغ جدید رهبر انقلاب
نماینده همدان گفت: باید قوانینی در مجلس نوشته شود که در راستای سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری بوده و خارج از آن نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا حاجی بابابی نماینده مردم همدان و رئیس فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری که چند روز پیش توسط رهبر انقلاب ابلاغ شد به خبرنگار آناج گفت: ما با ارسال نامه‌ای به ریاست مجلس خواستار پیگیری فوری و اجرای بند بند این سیاست ها شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب همگی موجب بازگشت صلاحیت به مجلس و در راس امور بودن مجلس خواهد شد چراکه این سیاست‌ها همگی کارشناسی شده و تمام زوایای اشکالات مجلس برایشان راهکار پیش بینی شده است و مجلس در تمام بندهایی که اعلام شده ضعف داشته است.

,

حاجی بابایی با بیان اینکه سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب تماما قابلیت اجرایی دارد تاکید داشت: پس از این سیاست‌ها، که اکنون به‌عنوان اسناد بالادستی محسوب می‌شود، میبایست آیین نامه اجرایی مجلس را تغییر دهیم و مطابق با این سیاست ها بنویسیم.

,

وی ادامه داد: باید قوانینی در مجلس نوشته شود که در راستای سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری بوده و خارج از آن نباشد.

,

نماینده مردم همدان با اشاره به یکی از مشکلات موجود در مجلس گفت: اختلاف نظر مجلس با مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله موضوعاتی است که باید با این سیاست‌ها تغییر یابد.

,

وی تاکید کرد: از این به بعد باید مواردی را به مجمع تشخیص ارسال کنیم که دو، سوم رای را داشته باشد چرا که با این کار شورای نگهبان و مجلس تضعیف می‌گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه