اخبار داغ

۵۰برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در دیر برگزار می‌شود

۵۰برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در دیر برگزار می‌شود
فرماندهی انتظامی شهرستان دیر گفت: ۵۰برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در شهرستان دیر برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، سرهنگ فرهاد آراوند صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری «پلیس هوشمند و امین مردم» بوده که طی این هفته ۵۰ برنامه متنوع در سطح شهرستان دیر  اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: نیروی انتظامی در تراز نظام اسلامی باید چند ویژگی داشته باشد که مهمترین آنان اقتدار  و امین مردم بودن است.

,

آراوند گفت:  اقتدار و امنیت اجتماعی مرهون تلاش و از خودگذشتگی فرزندان ایران اسلامی در نیروی انتظامی می باشد.

,

فرماندهی انتظامی شهرستان دیر تصریح کرد: نیروی انتظامی در چندین حوزه مختلف فعالیت می کند که این حوزه ها شامل، امنیت مرزی، مبارزه با ناهنجاری ها و ناامنی ها و جلوگیری از احساس ناامنی در جامعه و ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی و پلیسی در حوزه گذرنامه و نظم و انضباط است.

,

وی با اشاره به برنامه های هفته ناجا ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهداء و جانبازان، حضورکارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه، برگزاری نشست هایی با شوراها و دهیاران، هم اندیشی با معتمدان و صنوف، آموزش همگانی برای مساجد و مدارس در حوزه مواد مخدر و جرائم سایبری و اجرای مانورموتورسیکلت های قانونمند و اهداء کلاه ایمنی،از جمله برنامه های هفته نیروی انتظامی است.

,

آراوند در پایان خاطرنشان کرد: هر بی احترامی به قانون در هر زمینه ای اگر از سوی مردم به پلیس اطلاع رسانی شود، آمادگی داریم پس از بررسی حتما اعمال قانون کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه