اخبار داغ

اقدام قابل تحسین شهرداری کنگان + تصاویر

اقدام قابل تحسین شهرداری کنگان + تصاویر
شهرداری و شورای شهر کنگان خیابان و میدان شهر به نام مبارک شهدا نامگذاری کرده است که جای تحسین دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،طرح نام گذاری میدان و خیابان در سطح شهر کنگان با توجه به گسترش روز افزون شهر آغاز شده و در تمام مناطق شهر این طرح توسط شهرداری درحال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،, سپاس,

در این طرح که شهرداری و شورای شهر کنگان خیابان و میدان شهر به نام مبارک شهدا نامگذاری کرده است جای تحسین دارد که در بعضی شهرها و استان عمدی و یا غیر عمدی در حال حذف نام شهدا بر سر کوچه و میدان خود هستند.

,

, ,

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های معظم آنان وظیفه تک تک نهاده است و نصب این یادمان‌ها کوچکترین اقدام در زنده نگه داشتن رشادت و فداکاری‌های شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

, .,

امروزه در بسیاری از کشورها نمادها و ملاک‌هایی برای نشان دادن هویت فرهنگی جامعه وجود دارد. در ایران نیز با توجه به اهمیت بالای هشت سال دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید به انقلاب، جنگ تحمیلی به‌عنوان یکی از هویت‌های فرهنگی جامعه ما شناخته می‌شود، بنابراین ضروری است نمادهایی در سطح شهر به این موضوع اختصاص یابد.

, .,

در اقدام دیگر شهرداری شهر کنگان در هفته دفاع مفدس و در آستان برگزاری کنگره 2هزار شهید استان بوشهر از المان سردار نوری و غلامی رونمایی کرد و در این طرح، تصاویر سرداران بر روی کاشی چاپ شده و روبروی شهدای گمنام نصب شده است و این طرح اقدامی برای معرفی شهدا برای جوانان و نسل‌های آینده است

,

.

, ., ,

شهرداران باید بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت پاسداشت نام و یاد شهدا، در این راستای تحقق این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه