اخبار داغ

جانشین فرمانده نیرو انتظامی چهارمحال و بختیاری:

افزایش 337 درصدی صدور گذرنامه در چهارمحال و بختیاری

افزایش 337 درصدی صدور گذرنامه در چهارمحال و بختیاری
جانشین فرمانده نیرو انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: صدور جلد گذر نامه نسبت به سال گذشته 337 درصد افزایش داشته است و علت آن حذف ویزا برای پیاده روی اربعین بوده است که همین امر باعث افزایش چشمگیر صدور گذرنامه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فضل الله برزویی جانشین فرمانده نیرو انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری به خاطر خوش آب و هوا بودنش مسافران زیادی دارد که خوشبختانه کوچکترین بحث امنیتی نداریم و همه چیز خوب پیش می رود.
 
وی با اشاره به اینکه در مناسبت های مختلف نیرو انتظامی امنیت کامل را برای مردم به وجود آورده است اذعان داشت: ماه محرم، شروع مدارس و ... از جمله مواردی است که نیرو انتظامی در این ایام به صورت  جدی تری ورود پیدا کرده و امنیت کامل را برای مردم به ارمغان می آورد.

بروزیی از اقدامات نیرو انتظامی در سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری 35 هزار و 226 فقره پرونده در حوزه های مختلف تشکیل شده است که نسبت به گذشته 12 درصد افزایش داشته است.
 
وی افزود: از تعداد 35 هزار و 226 فقره پرونده دو هزار و 405 فقره آن به مراکز مشاوره ارجاع داده شده که 75 درصد آن به صلح و سازش منتهی شده است.
 
برزویی اذعان داشت: کسانی که به مراکز مشاوره ما رجوع کرده بودند به پنج هزار مورد آن ها خدمات مشاوره داده شد.
 
وی عنوان کرد: در شش ماه سال جاری 181 هزارو 663 فقره ابلاغ اجرای احکام قضایی داشتیم که در مقایسه با سال گذشته 43 درصد کاهش داشته است.
 
برزویی یاداور شد: تماس با مرکز فوریت های پلیس در شش ماه نخست سال جاری 32 درصد افزایش داشته است که غریب به 97 هزار مورد آن ماموران گشت ما در صحنه حضور پیدا کردند.
 
وی با اذعان بر اینکه 41 درصد ورود ماموران در صحنه ها افزایش داشته است خاطر نشان کرد: مراجعات حضوری به مراکز پلیس این استان 50 درصد کاهش داشته است.
 
بروزیی یادآور شد:در سال جاری 16 درصد کاهش شکایات داشته ایم.
 
وی افزود: 10 هزار نفر نیز برای تشخیص هویت مراجعه و از حوزه ما خدمات دریافت نمودند.

بروزویی با اشاره به اینکه در سال جاری تا کنون  27 هزار جلد گذر نامه صادر شده است بیان داشت: صدور جلد گذر نامه نسبت به سال گذشته 337 درصد افزایش داشته است و علت آن حذف ویزا برای پیاده روی اربعین بوده است که همین امر باعث افزایش چشمگیر صدور گذرنامه شده است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه