اخبار داغ

حضور 28 هنرمند در مرحله نهایی مسابقات کتابت قرآن کریم

حضور 28 هنرمند در مرحله نهایی مسابقات کتابت قرآن کریم
دبیر نخستین دوره مسابقات کتابت قرآن کریم از حضور 28 هنرمند در مرحله نهایی مسابقات کتابت قرآن کریم اصفهان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان پورنعمان در گفت‎وگو با صاحب نیوز در خصوص برگزاری مسابقات کتابت قرآن کریم، اظهار کرد: مرحله نهایی مسابقات ملی کتابت قرآن کریم امروز در مسجد جامع اصفهان در حال برگزاری است؛ دو ماه قبل فراخوان مسابقات اعلام شده بود و 80 نفر از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند.

دبیر نخستین دوره مسابقات کتابت قرآن کریم گفت: مرحله اول مسابقه برگزار و آثار داوری و 28 اثر  انتخاب شد؛ با توجه به سطح آثار ادامه مسابقات باید به صورت حضوری انجام می گرفت.

وی افزود: هنرمندان امروز قرار است که به صورت یکسان با تخصص جداگانه ای که دارند با ترکیب نقشی که خود می پسندند یک صفحه از قرآن را بنویسند و عصر داوری انجام می شود.

پورنعمان با توضیح اینکه نفرات برتر فردا در مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم جوایز را دریافت می کنند، بیان کرد: 19 بردار و 9 خواهر در این مسابقات حضور دارند؛ با توجه به حضور 80 نفر در اولین دوره مسباقت کتابت قرآن استقبال خوبی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: تا به امروز فرصت این نبود که مسابقات کتابت به صورت ملی و سالیانه برگزار شود خوشبختانه این بخش به مسابقات ملی قرآن کریم اضافه شد و سال های آینده به صورت جدی تر و تنوع بیشتری اجرا می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه