اخبار داغ

۱۱۴ دانش آموز از زابل به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند

۱۱۴ دانش آموز از زابل به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند
فرمانده سپاه زابل نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت را اصلی ترین دلیل این اعزام ها برشمرد و ضمن ابراز امیدواری گفت: انشاالله این اعزام ها بتواند کارکردهای لازم را در بین نسل جوان داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشیدا از سیستان؛ کاروان راهیان نور از شهرستان زابل به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

در این کاروان تعداد ۱۱۴ دانش آموز دختر از مقاطع تحصیلی متوسطه هستند که به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب غربی کشور بازدید می کنند.

محمد ناظری فرمانده سپاه زابل در بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور، گفت: آشنا سازی نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان، القاء حس خودباوری و اعتماد به نفس، مسئولیت پذیری با تأکید بر الگوهای دانش آموزی سال های دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا  ایثارگران،حکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان از اهداف اردوهای راهیان نور است.

ناظری نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت را اصلی ترین دلیل این اعزام ها برشمرد و ضمن ابراز امیدواری گفت: انشاالله این اعزام ها بتواند کارکردهای لازم را در بین نسل جوان داشته باشد.

ناظری گفت: بازدید از زیارتگاه های شهدا در شلمچه و منطقه عملیاتی والفجر هشت، دهلاویه، هویزه، دوکوهه و فتح المبین از مناطق مورد بازدید زایران سرزمین نور طی اردوهای پنج روزه می باشد.

 ناظری اردوی راهیان نور را یک تجربه موفق در انتقال ارزش‎های انقلاب برشمرد و گفت: تحولات ایجاد شده در دانش‎آموزان نشان می‎دهد که این سرزمین‎ها بازتاب معنویت و نورانیت رزمندگان را در طول هشت سال دفاع مقدس به خوبی حفظ کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ه

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه