اخبار داغ

درآمد 500 میلیونی با الگوی اقتصاد مقاومتی/تولید سالانه 20 تن ماهی قزل‌آلا توسط جوان بسیجی زنجانی

درآمد 500 میلیونی با الگوی اقتصاد مقاومتی/تولید سالانه 20 تن ماهی قزل‌آلا توسط جوان بسیجی زنجانی
پرورش دهنده ماهی قزل آلا استان زنجان گفت: با توکل بر خدا و یاری بسیج سازندگی سالانه حدود 20 تن ماهی قزل آلا تولید و از این راه سالانه حدود 500 میلیون تومان درآمد کسب می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، فرشاد ملکی، پرورش‌دهنده و تولیدکننده ماهی سردآبی در استان زنجان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی گفت: با وجود این که در حال حاضر دانشجوی دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی زنجان هستم، با حمایت بسیج سازندگی اقدام به احداث استخر پرورش ماهی قزل آلا کرده ام.

, شبکه اطلاع رسانی دانا،,


وی در ادامه افزود: کمک به رشد و بالندگی کشور و علاقه شخصی به پرورش آبزیان از عوامل مهم و موثر در راه‌اندازی این استخر پرورش ماهی بوده است، همچنین راه اندازی پرورش آبزیان درآمد قابل توجهی دارد.

,
,



پرورش دهنده و تولید کننده ماهی سردآبی زنجان با اشاره به نرخ بالای بیکاری در کشور، اظهار کرد: با توکل بر خدا و یاری بسیج سازندگی سالانه حدود 20 تن ماهی قزل آلا تولید و به بازارهای مصرف می فرستم و از این راه سالانه حدود 500 میلیون تومان درآمد کسب می کنم.

,
,
,



ملکی تصریح کرد: با دریافت 30 میلیون تومان تسهیلات بانکی از بسیج سازندگی موفق به احداث چندین استخر ماهی استاندارد در ابعاد متفاوت شده ام و همین موضوع باعث افزایش تولید ماهی ها شده است.

,
,
,


وی عنوان کرد: با راه اندازی این استخرها تاکنون 10 نفر به صورت مستقیم و 30 نفر دیگر به طور غیر مستقیم مشغول به کار شده اند که می توان با وسعت دادن به این شغل اشتغالزایی بیشتری را به وجود آورد.

,
,


این پرورش دهنده تولید کننده ماهی سردآبی در استان زنجان با اشاره به این موضوع که توانسته است دستگاه پمپاژ قوی آب را اختراع کند، بیان کرد: تنگناها باعث می شود که انسان با تلاش و کوشش مضاعف به اهداف خود دست پیدا کند و در این میان می تواند کارهای نوینی انجام دهد.

,
,



ملکی گفت: در حال حاضر در استخرهای بیش از 80 هزار قطعه ماهی وجود دارد، البته حدود 6 ماه نیاز است تا این تعداد ماهی به وزن 350 گرم برسند، سپس دو ماه دیگر نیز نیاز دارند که به وزن 800 گرم تا یک کیلو برسند و بتوان آنها را به بازارهای فروش عرضه کزد.

,
,
,



وی اظهار کرد: به همه جوانان این سرزمین توصیه می کنم که با همت بلند وارد میدان کار شوند و از مشکلات و سختی ها نهراسند، همچنین مسئولان نیز باید به جوانان اعتماد کنند و از انها در مسیر سازندگی کشور حمایت و پشتیبانی کنند.

,
,
,



این پرورش دهنده تولید کننده ماهی سردآبی در استان زنجان بیان کرد: خریداران از شهرهای مختلف مانند تبریز، ارومیه، قزوین و شهرهای اطراف برای خرید ماهی به ما مراجعه می کنند و خوشبختانه بازار فروش خوبی داریم.

,
,
,



ملکی در پایان افزود: بسیج سازندگی برای عرصه های اقتصاد مقاومتی کلاس های آموزشی ویژه ای دایر کرده و بنده نیز در کلاس های اموزش و پرورش آبزیان شرکت کرده ام و همین آموزش ها کمک شایانی در پیشبرد کارها داشته است.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه