اخبار داغ

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان خبر داد؛

استخدام هزار و ۱۲۷ نفر در 19 دستگاه اجرایی استان کرمان

استخدام هزار و ۱۲۷ نفر در 19 دستگاه  اجرایی استان کرمان
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: ۲۱ دستگاه اجرایی در سطح کشور با ظرفیت استخدامی بیش از ۳۰ هزار نفر در هفتمین آزمون استخدامی فراگیر حضور خواهند داشت، سهمیه استان کرمان در این آزمون هزار و ۱۲۷ نفر که مربوط به ۱۹ دستگاه اجرایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، صبح امروز نشست خبری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اصحاب رسانه در ارتباط با آزمون استخدامی سال 98 که هفتمین آزمون استخدامی فراگیر محسوب می شود، برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در این نشست ابراز داشت: هفتمین آزمون استخدامی فراگیردر سطح ۱۹ دستگاه اجرایی استان همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه 30 آبان ماه برگزار خواهد شد.

,

وی افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش در آزمون به صورت اینترنتی ثبت نام کنند، لازم به ذکر است ثبت نام در این آزمون از سوم مهرماه آغاز شده و تا جمعه ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

,

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان مطرح کرد: بر اساس تاکید سازمان امور اداری و استخدامی کشور مهلت ثبت‌نام در این آزمون تمدید نخواهد شد از این رو داوطلبان در زمان مشخص باید اقدام به ثبت‌نام کنند.

,

رودری ادامه داد: این آزمون در تهران و مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه را از روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.

,

وی تاکید کرد: حدود ۲۱ دستگاه اجرایی در سطح کشور با ظرفیت استخدامی بیش از ۳۰ هزار نفر در این آزمون حضور خواهند داشت، سهمیه استان کرمان در این آزمون هزار و ۱۲۷ نفر که مربوط به ۱۹ دستگاه اجرایی است.

,

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان تصریح کرد: در بین دستگاه‌های اجرایی استان، آموزش و پرورش با ۵۸۰ نفر، دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۱۲۹ نفر، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ۱۰۳ نفر، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۸۰ نفر، دانشگاه علوم پزشکی بم با ۸۱ نفر و سازمان امور زندان‌ها با ۸۰ نفر، به عنوان دستگاه‌هایی هستند که بیشترین سهمیه استخدامی در استان کرمان را به خود اختصاص داده اند.

,

رودری افزود: سهمیه استان از نظر جنسیت شامل 480 نفر آقا، ۳۴۶ نفر خانم و ۳۰۱ نفر شامل زن و مرد است.

,

وی تاکید کرد: لازم به ذکر است که شرط بومی بودن در این استخدام برداشته شده و رقابت ملی است.

,

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در پایان بیان داشت: شرایط عمومی استخدامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است از این رو شرط سنی در این آزمون حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر برای افراد دارای مدرک فوق لیسانس و بالاتر ۴۵ سال در نظر گرفته شده است و افرادی که دارای سابقه کاری مورد تایید از دستگاه‌ها باشند، این سنوات به سن آنها اضافه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه