اخبار داغ

گزارش تصویری؛

عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدای لنده به مناسبت هفته ناجا

عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدای لنده به مناسبت هفته ناجا
به مناسبت هفته نیروی انتظامی، گلزار شهدا شهرستان لنده با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا غبارروبی و عطر افشانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، در اولین روز از هفته نیروی انتظامی مسئولان، اعضای شورای تامین و خانواده های معظم شهدا و فرمانده و کارکنان منطقه انتظامی شهرستان لنده با حضور در گلزار شهدا ضمن غباروربی و عطر افشانی مزار شهیدان با آنان تجدید عهد و میثاق کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در ابتدای این مراسم سرگرد فرزین جمشیدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: امروز امنیت و آرامشی که در جامعه داریم مرهون جانفشانی شاهدان شهیدی است که از جان خویش گذشتند تا امروز ما بتوانیم در امینت زندگی کنیم.

,

وی افزود: هفته نیروی انتظامی، فرصتی برای به تصویر کشانیدن خدمات ارزشمند فرزندان مردم در این نیرو است تا از نیزدیک شاهد فعالیت های روز مره این نیرو باشند.

,

در ادامه نیز حجت الاسلام سی هدایت محمودی اصل با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای عرصه امنیت گفت: آنچه لازمه تفکر و بینش در جامعه است بحث راه و یاد شهیدانی است که برای ارتقای سطح امنیت پایدار این کشور شبانه روز در حال تقدیم جان شیرین خود هستند.

,

وی افزود: راه و نام شهدا باید به درستی در جامعه تبین شود و امیدواریم همه ما با الگو گیری از مکتب شهدا به خصوص در مسئولیت های که بر عهده داریم خادم خوبی برای مردم باشیم.

,

امام جمعه شهرستان لنده با قدردانی از زحمات سبز پوشان عرصه امینت از آنان خواست تا با الگو پذیری از شهدا در ادامه راه خود که خدمت به مردم است کوشا باشند.

,

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه