اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین خبرداد

آمادگی ۲۰۰دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین

آمادگی ۲۰۰دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آمادگی بیش از ۲۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده ای استان قزوین برای جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد حق لطفی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: تمهیدات و برنامه ریزی لازم با هماهنگی ستاد برنامه ریزی اربعین حسینی(ع) استان برای تامین ناوگان مورد نیاز زائران استان قزوین و زائران عبوری بعمل آمده است و همه محورهای مواصلاتی و ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده ای استان با تمام توان آماده خدمات رسانی و اعزام زائرین اربعین حسینی(ع) هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: مهمترین اولویت ما در اعزام زائران درسال جاری ارتقاء ایمنی در سفر و ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل و تکریم زائران اربعین حسینی(ع) است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تصریح کرد: ۳۱ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی و همچنین ۳۰۰ نفر راهدار با ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک در ۹ اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان‌های تابعه و ۲۶ راهدارخانه استان تمام ظرفیت خود را در راستای سفر زائران به‌کار خواهند گرفت.

,

وی افزود: ابزارهایی همچون تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات و ... بهره گیری از سامانه اطلاع رسانی راههای استان وکشور ۱۴۱، سامانه ۳۰۰۰۱۴۳ پل ارتباطی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با مسافرین، سامانه ۳۰۰۰۷۰۷۰ برای ارتباط مردمی و اعلام نظر جهت وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی، سامانه پیام کوتاه نظارت مردمی ۱۱۰۱۲۰ پلیس راه به منظور جلب مشارکت مردمی در افزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات است.

,

وی یادآور شد: همچنین رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۲ و ۱۱ رسیدگی به تخلفات شرکتها و موسسات و رانندگان حمل و نقل جاده ای در ایام اربعین حسینی (ع) بصورت ویژه و در اسرع وقت صورت می گیرد.

,

حق لطفی در پایان با آرزوی توفیق برای زائران اربعین حسینی(ع) گفت: خواستار تعامل تمامی دستگاهها خصوصا پلیس راه محترم استان درمحورهای مواصلاتی و جدیت و دقت مدیران و متصدیان شرکت‌های حمل و نقل مسافربری جاده ای استان در رعایت نکات ایمنی ناوگان حمل و نقل قبل از سفر وکنترل و نظارت دقیق و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی ناوگان مسافربری اعم از وسایل ایمنی، برگه معاینه فنی، سیستم سرمایش و گرمایش هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه