اخبار داغ

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان:

فعالیت ۲۴ ساعته غرفه های فرهنگی در اربعین امسال

فعالیت ۲۴ ساعته غرفه های فرهنگی در اربعین امسال
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از فعالیت ۲۴ ساعته غرفه های فرهنگی در ایام اربعین امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ابوالحسین کیهانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی همدان ایستگاه های صلواتی در داخل استان را پشتیبانی فرهنگی می کنند گفت: امسال در ایستگاه های مستقر در سطح استان به صورت ۲۴ ساعته غرفه های فرهنگی برای ارسال پیام محتوایی، فرهنگی و تبلیغی به زوار فعال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: در هر ایستگاه صلواتی یک طلبه برای اشاعه فرهنگ زیارت، آسیب ها، تهدیدها، فرصت ها و معرفی مشاهیر همدان برای زوار وجود دارد.

,

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: زائران در مسافتی که در محدوده استان همدان هستند می توانند از سوی طلاب با زوایای فرهنگی همدان آشنا شوند.

,

کیهانی خاطرنشان کرد: در کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی تیمی از حوزه علمیه خواهران و برداران در این ایام زوایای تهدیدها و فرصت ها را برای برطرف کردن ضعف و تقویت فرصت ها در زوار شناسایی می کنند.

,

وی تاکید کرد: یک اپلیکیشن راهنمای زوار نیز برای چهار استان کشور به شماره ۰۸۱ ۳۱۳۸ طراحی شده که هر سوال و مکان خاص تفریحی زیارتی توسط گروهی مستقر در حسینیه امام به زوار ارائه می شود.

,

کیهانی در پایان یادآوری کرد: امسال به منظور رفاه بیشتر زوار نیز غرفه های فرهنگی برای فرزندان آنها در ایستگاه های صلواتی استان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه