اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

نیروی انتظامی باید اهل تصمیم، عزم راسخ و اقدام جدی باشد

نیروی انتظامی باید اهل تصمیم، عزم راسخ و اقدام جدی باشد
امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه هر چه مردم بیشتر از برکات نیروی انتظامی آگاه شوند مطمئناً اعتماد مردم به ناجا بیشتر خواهد شد، گفت: نیروی انتظامی باید اهل تصمیم، عزم راسخ و اقدام جدی باشد و وظیفه دارد در برخورد با متخلفان همه ملاحظات را کنار بگذارد اگرچه این ملاحظات به زیان ناجا و افراد مرتبط با ناجا باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام علی ناهیدی امام جمعه خلیل آباد ظهر امروز در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی شهرستان خلیل آباد در اولین روز از هفته ناجا ضمن گرامیداشت این هفته، اظهار داشت: نیروی انتظامی وظایف بسیار گسترده دارد و انجام وظیفه در بخش های مختلف نشان از توانمندی این نهاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه هر چه جلوتر می رویم پلیس باید هوشمند تر و به روزتر شود، خاطرنشان کرد: همه قسمت ها رو به رشد و هوشمند شدن است و اگر نیروی انتظامی در بخش های مختلف هوشمند نباشد مطمئناً نمی تواند فعالیت های خود را به نحو احسن انجام دهد.

,

امام جمعه خلیل آباد در ادامه با بیان اینکه مردم به این باور رسیده اند که نیروی انتظامی در بخش های مختلف سعی بر مدیریت عرصه و ایجاد امنیت همراه با مردم را دارد، تصریح کرد: برای اینکه مردم بیش از این‌ها جایگاه نیروی انتظامی را درک کنند باید مجموعه نیروی انتظامی از طریق رسانه ها و برگزاری جلسات مردم را از برکات ناجا آگاه کند.

,

وی با اشاره به اینکه هر چه بیشتر به این بخش ها توجه شود و مردم از برکات نیروی انتظامی بیشتر آگاه شوند مطمئناً اعتماد مردم به ناجا بیشتر خواهد شد، اذعان کرد: نیروی انتظامی به هیچ عنوان با قبل از انقلاب با عنوان مختلف قابل مقایسه نیست و نیروی انتظامی بعد از انقلاب با حضور خود در عرصه های مختلف، همه خلأها را پر کرده است.

,

ناهیدی در ادامه به آیه 8 سوره مائده " کُونُوا قَوَّامِینَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ" اشاره کرد و افزود: آیه ای که در آرم ناجا وجود دارد وظیفه ناجا را بسیار سخت تر کرده است و این نهاد باید در هر عصر و زمان و مکان قیام برای عدالت اجتماعی را از جمله وظایف خود بداند.

, کُونُوا قَوَّامِینَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ,

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی باید اهل تصمیم، عزم راسخ و اقدام جدی باشد، عنوان کرد: نیروی انتظامی وظیفه دارد همه ملاحظات را کنار بگذارد اگرچه این ملاحظات به زیان ناجا و افراد مرتبط با ناجا باشد و باید به حق و عدالت رفتار کنند و اگر غیر از این باشد کار ناجا با روح ایمان سازگاری ندارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه