اخبار داغ

کوهکن مطرح کرد؛

اروپایی‌ها در برجام به دنبال وقت‌کشی بودند/ باید با تکیه بر توان داخلی از تحریم‌ها عبور کرد

اروپایی‌ها در برجام به دنبال وقت‌کشی بودند/ باید با تکیه بر توان داخلی از تحریم‌ها عبور کرد
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کارهایی که اروپایی‌ها در راستای تعهدات برجامی کردند برگزاری جلسات و وقت‌کشی‌ها بود که هیچ ارزشی نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگویی با بیان اینکه آژانس انرژی اتمی بارها اعلام کرده که ایران به تعهداتش در برجام عمل کرده است، گفت: مجموعه کارهایی که اروپایی‌ها در راستای تعهدات برجامی انجام دادند برگزاری جلسات و وقت‌کشی‌ها بود که هیچ ارزشی نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او با اشاره به تهدید اروپایی‌ها به خروج از برجام، گفت: اروپایی‌ها زمانی که در برجام بودند چه اقداماتی انجام دادند که اگر از برجام خارج شوند آن اقدامات و اتفاقات روی زمین می‌ماند؟

,

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کوهکن تاکید کرد: برای ایران اطلاعیه، بیانیه و حرف‌های شفاهی، اقدامی در راستای تعهدات برجامی نیست و اینها ترفندهای سیاسی است که برای اتلاف وقت به کار می‌برند.

,

او خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها می‌خواهند از برجامی خارج شوند که نافرجام و با عهدشکنی آمریکا و اروپایی‌ها دفن شد و چیزی تحت عنوان برجام باقی نمانده است.

,

کوهکن با بیان اینکه تصمیم‌گیران کشور نباید یک سر سوزن از تهدید اروپایی‌ها نسبت به خروج از برجام واهمه داشته باشند، گفت: با توجه به تحریم‌ها و فشارها، ما باید با تکیه به توان داخلی و جوانان از پیچ‌ها عبور کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه