اخبار داغ

امام جمعه اردبیل:

هزینه میلیارد دلاری عربستان برای خرید سلاح بی فایده بود/ ایران باید جنگ روانی علیه ترامپ در داخل آمریکا به راه بندازد

هزینه میلیارد دلاری عربستان برای خرید سلاح بی فایده بود/ ایران باید جنگ روانی علیه ترامپ در داخل آمریکا به راه بندازد
امام جمعه اردبیل گفت:ایران باید یک جنگ روانی در داخل آمریکا راه بیندازد که ترامپ بزرگترین قابلیت پیروزی آمریکا را تخریب کرد ،ما باید تبلیغ کنیم که ترامپ کاری کرده که در برابر ایران به بن بست رسیده و متحدان خود را مأیوس و دشمنان خود را جسور کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این مناسبت به محضر تمام پرسنل کارکنان و فرماندهان اظهار داشت: در قداست این نیرو همین بس که نمی توان تصور کشور بدون نیروی انتظامی را داشت. این عزیزان متولی اصلی ترین نعمت بشریت یعنی امنیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,


وی افزود: این مجموعه از اصلی ترین ذوی الحقوق جامعه ما هستند. فرهنگ تشکر و قدردانی از این مجموعه باید خودش را نشان بدهد اگر این مجموعه نباشد نزاع، درگیری، سرقت، دزدی، خیانت های مالی و ناموسی، تعدی به حقوق عامه و خاصه، شیوع مواد مخدر، مخدرات شیمیایی و... جامعه را ویران می کند. کافی است یکی از کاروانهای شوم مواد مخدر در استان فعال شود در آن صورت خدا می داند که چه بلایی بر سر خانواده ها می آید.

,
,


امام جمعه اردبیل گفت: امنیت مثل هوا بر ذمه همه حق دارد از این رو ارزش امنیت با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست. تمام دستاوردهای بشری در سایه امنیت است. و ما باید نگاه قدسی به این نیرو داشته باشیم. نیروی انتظامی ما، دو شاخصه اصلی آرمانی بودن را داراست؛ اقتدار و اعتماد مردمی. اگر امروز از ما مصداق عاملین به معروف و نهی از منکر را بخواهند، در صف اول نیروی انتظامی را نشان می دهیم و لذا این نیرو بر خلاف سائر مشاغل قدسیت دارد. امر به معروف و نهی از منکر از تمام عبادات بالاتر است.

,
,


 آیت الله عاملی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: از این که این هفته  نوبخت ۲۵۰ میلیارد تومان به استان اختصاص داد تشکر می کنم. ۱۰۰ میلیارد از این پول برای تکمیل و بهسازی راه ها از شمال تا جنوب استان مصرف خواهد شد بقیه نیز به موارد اضطراری استان اختصاص داده خواهد شد.

,
,


نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: سفر آقای رئیس جمهور به آمریکا و مقر سازمان ملل و سخنرانی ایشان را در آن را ارج می نهیم. اگر کسی بگوید ترامپ را جنون مذاکره گرفته و از این جهت خدمت فوق العاده به ایران کرده سخن گزافی نگفته است.

,
,


وی بیان کرد: در طول تاریخ آمریکا دیده نشده که رئیس جمهور آمریکا در نشست سران دنیا در سازمان ملل برای ملاقات با رئیس یک کشور جهان سوم، جامعه جهانی را واسطه کند، تلفن بدهد و از همه عجیب تر به اتاق رئیس جمهور ایران تلفن بزند و اما جواب نشنود.

,
,

امام جمعه اردبیل گفت: ما یک سال به طور یک جانبه به توافق برجام عمل کردیم و ثابت کردیم که اهل معامله و مذاکره هستیم اما ترامپ این فرصت را هم از دست داد
وی افزود: نیویورک تایمز می نویسد ایران از هر جهت ترامپ را ناتوان، درمانده و شکست خورده کرده است.

,
,


وی افزود: آمریکا در برابر ایران نمی تواند حمله کند چون به خوبی می داند عکس العمل ایران بسیار سهمگین خواهد بود از طرفی اگر هیچ کاری هم نکند، هم ایران و هم دشمنان آمریکا جری تر می شوند و یک الگوی ایده آل جهانی برای ملت های مظلوم درست می شود و این مخمصه وحشتناک را ترامپ برای آمریکا به وجود آورده و خودش مستقیما مسؤول این بن بست است.

,
,


وی ادامه داد: بولتون در زمانی که مشاور امنیت ملی آمریکا بود گفت به ایران بهانه بدهیم پهپاد وارد فضای ایران شود، ایران بزند تا جنگ را شروع کنیم. آنها پهپاد را فرستادند ایران هم زد به سنتکام گفتند جنگ را شروع کن گفت برای یک ماه مقاومت در برابر ایران ۱۵ روز وقت لازم دارد تا تجهیزات خود را به روز کنم. آن زمان فهمیدند که جنگ در برابر ایران امکان ندارد.

,
,


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: در اینجا بیان یک نکته لازم است و آن اینکه ایران باید یک جنگ روانی در داخل آمریکا راه بیندازد که ترامپ بزرگترین قابلیت پیروزی آمریکا را تخریب کرد فقط به این خاطر که میخواست هر آنچه که اوباما ساخته بود را خراب کند ما باید تبلیغ کنیم که ترامپ کاری کرده که در برابر ایران به بن بست رسیده و متحدان خود را مأیوس و دشمنان درجه یک خود را جسور کرده است.

,
,


وی تصریح کرد: جو عمومی آمریکا بر علیه جان بولتون ترامپ را قانع کرد که برای حفظ جایگاه خود در انتخابات آینده آمریکا او را برکنار کند. ایران باید در یک جنگ روانی وسیع این پیام را به ملت آمریکا برساند که برجام وسیع ترین محدودیت را برای ایران در موضوع توان هسته‌ای درست کرده بود و این برای امنیت دنیا و آمریکا و منطقه بسیار خوب بود اما خروج ترامپ از برجام باعث شد این محدودیت ها بشکند و ایران به سرعت به طرف اعتلاء هسته‌ای برود. نفوذ این پیام در ملت آمریکا آنها را قویاً بر علیه ترامپ می شوراند و این مسئله ۱۰۰درصد در روحیه ترامپ که شخصیت انفعالی دارد اثر می گذارد و او به برجام برمی گردد.
از همین حالا ترامپ متوجه خبط خود شده اما عارش می آید که بعد از خروج از برجام دوباره به برجام برگردد ا

,
,
,

 

,

 

,

وی عنوان کرد: در نشر این پیام و در جا افتادن این جنگ روانی مصاحبه های وزیر خارجه و سخنگوی وزارت خارجه بسیار مهم است.

,

وی افزود: یک افتضاح بزرگ ترامپ این است که آمریکا از عربستان برابر حمله پهپادها به آرامکو دفاع نکرد و در حمله اخیر یمنی ها به نجران نیز که یک زلزله عظیم برای عربستان بود فقط تماشا کرد. ارتش یمن در این حمله ۳۵۰ کیلومتر از اراضی خود را آزاد کرد. اصلا معلوم نیست آمریکا، سلاح‌های آمریکایی و پایگاه های آمریکایی کجا هستند؟! اقدامات انصارالله و حملات سرنوشت‌ساز آنها به عربستان و سکوت آمریکا و بلکه تماشای آمریکا باعث شده که این تفکر پیدا شود که تمام خرید های میلیاردی عربستان مخصوصاً در ۵ سال گذشته کاملا هدر و بی مصرف بوده است.

,


آیت الله عاملی بیان کرد:در ۵ سال گذشته عربستان میلیاردها دلار برای خرید سلاح های پیشرفته آمریکا هزینه کرده اما ذره‌ای به حال او فایده نداشته و اعتراض داخل عربستان مخصوصا نخبگان را برانگیخته است بن سلمان همچنان که ولیعهد است، از ترس کودتا وزیر دفاع هم هست در نتیجه مسؤولیت همه این شکست ها بر عهده اوست.

,
,


خطیب جمعه اردبیل گفت: پایان یافتن جنگ یمن بسیار آسان است با دستور آمریکا شروع شده و با دستور آمریکا پایان خواهد یافت اما آمریکا چه وقتی به آل سعود خواهد گفت دیگر بس است؟ زمانی که از دوشیدن فارغ شود و یقین کند که شیر دیگر قطعا تمام شده است.

,
,


وی افزود: امروز عالم اسلام در نهایت ذلت و بردگی قرارگرفته است. آمریکا خیانت بزرگی به امت اسلامی کرده و بسیاری از دولت های اسلامی را برده و ذلیل خود ساخته است به غیر از ایران استقلال تمام کشورهای اسلامی از بین رفته و به ایالتی از ایالات آمریکا تبدیل شده اند.

,
,


بعد از جنگ جهانی دوم تمام کشور های اسلامی استقلال خود را از دست دادند. آنها فقط در پرچم و سرود مستقل شدند. به این می گویند «استقلال العَلَم و النشید» یا « استقلال شکلی» که در آن حکومت ها و دوائر پایین دستی همه با زنجیر به تمدن غرب بسته شدند و جوهر استقلال برای هیچکدام از آنها حاصل نشد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه