اخبار داغ

در خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان کرمان مطرح شد؛

حمله نظامی یمن به تاسیسات نفتی عربستان، گامی در راستای تحقق پیروزی راهبردی مقاومت/ عاملان تظاهرات عراق به دنبال کم رنگ کردن بزرگترین تجمع شیعیان جهان

حمله نظامی یمن به تاسیسات نفتی عربستان، گامی در راستای تحقق پیروزی راهبردی مقاومت/ عاملان تظاهرات عراق به دنبال کم رنگ کردن بزرگترین تجمع شیعیان جهان
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه کرمان: حضرت رقیه (س) با شهادت خود سهمی بزرگ در روشنگری واقعه عاشورا داشت

, امام جمعه کرمان: حضرت رقیه (س) با شهادت خود سهمی بزرگ در روشنگری واقعه عاشورا داشت ,

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: پیامبراکرم (ص) در دوران نبوت خود شناخت و معرفت مردم را افزایش داده و جهان بینی آنها را ارتقا بخشیدند تا نسبت به حوادث اطراف با تفکر تصمیم گیرند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد: پیامبر بزرگوار اسلام(ص) در راستای الگوسازی درجامعه توانستند در سطوح مختلف جامعه انسان‌هایی تربیت کنند که از جهات مختلف الگوی مناسبی برای مردم باشند.

,

وی افزود: پیامبراکرم (ص) در تشکیل حکومت اسلامی به گونه ای عمل کرد که منصب‌ها متناسب با لیاقت افراد تقسیم می شد از این رو دایره نفوذ آنها تحت کنترل بود.

,

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی گفت: بدعت‌ها، فتنه‌ها و انحرافات باعث ایجاد لغزش‌ در جامعه شده و می تواند در بین خواص و عوام جامعه شدت گیرد.

,

امام جمعه کرمان با بیان اینکه گاهی اوقات فتنه‌ها آنقدر آرام در جامعه گسترانده می‌شود که باورکردنی نیست، بیان داشت: فتنه‌گران با بیان سخنان شیرین، خود را حق به جانب معرفی می کنند.

,

وی تصریح کرد: وقتی افرادی که باید در خط اصلی تقوا حرکت کنند دچار شک و تردید می شوند، سایر افراد جامعه تکلیفشان مشخص است از این رو باید وضعیت امروز جامعه را تحلیل و بررسی کرده تا افرادی که در سال های پس از انقلاب در سطح جامعه فتنه‌گری کردند به مردم معرفی شوند.

,

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه فتنه در زمان وقوع آن قابل تشخیص نیست، ادامه داد: بعد از گذشت از فتنه ایجاد شده به‌خوبی قابل تشخیص است که چگونه جامعه را با مشکلات جدید درگیر کرده و به انحراف کشانده اند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به شهادت حضرت رقیه (س) ابراز داشت: حضرت رقیه(س) سهم بزرگی در روشنگری عاشورا داشت و ظلم یزیدیان را آشکار کرد.

,

امام جمعه کرمان با بیان اینکه نیروی انتظامی تحت فرماندهی ولی‌فقیه به ماموریت‌های خود عمل می‌کند، تاکید کرد: نیروی انتظامی یک نیروی خدمتگزار در سطح جامعه بوده و برای ارتقای امنیت عمومی جامعه تلاش می‌کند.

,

وی افزود: این روزها شاهد تحولات بزرگی در منطقه هستیم به گونه ای که نیروهای مقاومت در یمن نشان دادند که عقاید بر دلار پیروز است.

,

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی مطرح کرد: امروزه شاهد فتح‌الفتوحی بزرگ توسط رزمندگان سلحشور یمنی هستیم و سعودی‌ها زمین‌گیر شدند، این پیروزی چند پیام بزرگ دارد و نشان داد یمن نه تنها در هوا بلکه در زمین هم قدرتمند است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه ممکن است در آینده‌ای نزدیک این عملیات‌ها سعودی‌ها را به هلاکت بکشاند و چاره آن است که هر چه سریع‌تر ذلیلانه خود را از خاک یمن بیرون بکشند، یادآور شد: بعد از عملیات پهبادی یمنی‌ها تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و این گونه عنوان کردند که ایران پشت پرده این ماجرا قرار دارد.

,

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: فرانسه قصد فریب ما را دارد از این رو مسئولان ما باید بدانند که اروپائی‌ها همان آمریکائی‌ها از نوع فرانسوی هستند.

,

وی در پایان با اشاره به ترور نافرجام سردار سلیمانی عنوان کرد: سردار سلیمانی 40 سال است که در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی حضور دارد و مرد میدان های سخت جنگ است و در صحنه نبرد با داعش و گروه‌های تروریستی بسیار موفق عمل کرده و خاری بر چشمان دشمنان اسلام است.

,

امام جمعه رفسنجان: اشتغال در مجتمع صنایع ملی مس ایران حق مسلم جوانان رفسنجانی و شهرستان های اطراف است

, امام جمعه رفسنجان: اشتغال در مجتمع , صنایع ملی مس ایران, حق مسلم جوانان رفسنجانی و شهرستان های اطراف است,


حجت الاسلام رمضانی پورامام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه(س) و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی مایه افتخار کشور است و در راستای تامین امنیت مردم بیش از 13 هزار شهید و 22 هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

,
,


وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی بسیار کارساز است و به برقراری امنیت شهر کمک می کند.

,
,


رمضانی پور به کشف تیم تروریستی در کرمان که طرح ترور سردار حاج قاسم سلیمانی را در دستور کار داشت اشاره کرد و گفت: اطلاعات مردمی در این موضوع بسیار کمک کرد و مانع از بسیاری اتفاقات شد، از این رو اطلاعات مردم موثر و نیازمند است.

,
,


خطیب جمعه رفسنجان به بیایات رهبر فرزانه انقلاب در جمع فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به فرمایش ایشان ایران کاهش تعهدات هسته ای خود را با جدیت ادامه خواهد داد و امیدواریم اعلام آمادگی سازمان انرژی هسته ای واقعی باشد.

,
,


وی تاکید کرد: خوب است مسئولین به ملت خدمت کنند نه به غربی ها و سرمایه های کشور که طی این چند سال بر باد رفت را در این باقی مانده فرصت خدمت، جبران کنند.

,
,


رمضانی پور خاطر نشان کرد: در سالهای اخیر با اجحاف در حق مردم سختی های فراوان در بحث معیشت وارد شد، خوب است مسئولان دست از سر دشمن بردارند ، با کشورهای اروپایی ارتباط داشته باشید اما وقت ملت بزرگ ایران را نگیرید و گره ها را باز کنید، این خواسته آحاد مردم است.

,
,


وی افزود: به فرموده رهبر انقلاب سپاه از پرافتخارترین مجموعه های کشور است و مجموعه کارهای سپاه در عرصه های مختلف با هیچ سازمانی قابل مقایسه نیست.

,
,


امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: عملیات نصر من الله نیروهای مردمی و انصار الله یمن نشان از مقاومت یمن، صبر و استقامت مردم است این عملیات پیام های خوبی دارد که کودن های عربی آن را نمی فهمند، تغییر معادله جنگ در یمن بر اثر مقاومت شکل گرفت.

,
,


حجت الاسلام رمضانی در بخش پایانی سخنان ضمن تشکر از مدیر عامل صنایع ملی مس ایران اظهار داشت: خواسته به حق مردم شریف رفسنجان این است که اشتغال مس را از این شهرستان و شهرستان های تابعه مس انتخاب کنید.

,
,

امام جمعه رودبار جنوب: برقراری امنیت مهم ترین دستاورد انقلاب است

, امام جمعه رودبار جنوب: برقراری امنیت مهم ترین دستاورد انقلاب است,

حجت الاسلام و المسلمین عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: هرزمان که دشمن می خواهد با ترفندی ما را فریب دهد، رهبری با درایت ویژه ورود پیدا می کند وترفندهای آنها را خنثی می کند، البته این سیاست ها مارا نسبت به گذشته هوشیارتر و قوی تر کرده است.

,

وی در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت مهمترین دستاوردی است که به همت نیروهای نظامی و انتظامی بدست آمده که بحمدالله امروز نیروی انتظامی به بهترین نحو اقتدار خود را به دشمن نشان داده وباعث خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است، بنابراین باید بنیه نظامی کشور ما روز به روز بیشتر شود تا زمینه طمع دشمن فراهم نشود.

,

حجت الاسلام گروهی خاطر نشان کرد: اقتدار نیروهای مسلح ما باعث شده که دشمن نتواند به کشور ما آسیب برساند.

,

امام جمعه رودبار جنوب بیان داشت: امروز به برکت اسلام دو ملت ایران و عراق بایکدیگر همدل وهمراه هستند.

,

وی افزود: زائر امام حسین(ع) چهل سال زودتر از بقیه وارد بهشت می شود و در روایت هست که یک بار زیارت امام حسین (ع) بر همه واجب است.

,

امام جمعه سیرجان: عاملان تظاهرات عراق به دنبال کم رنگ کردن بزرگترین تجمع شیعیان جهان

, امام جمعه سیرجان: عاملان تظاهرات عراق به دنبال کم رنگ کردن بزرگترین تجمع شیعیان جهان ,

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان در خطبه های نمازجمعه این هفته سیرجان گفت: درخواست می کنیم این مراسمات امام حسین(ع) به صورت گسترده و فراگیر برگزار شود تا این حضور ضمن ناامیدی دشمنان اسلام، توطئه های آمریکا و صهیونیست ها را خنثی کند وبه طور یقین این حرکت عاشقانه مردم به آل الله و حضرت امام حسین علیه السلام زمینه ساز ظهور حضرت مهدی عج قرارخواهد گرفت.

,

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی اظهارداشت: درنبرد حق و باطل همیشه یاران حق به پیروزی می رسند و اگر تاریخ کربلا و انقلاب حضرت حسین بن علی را بررسی کنیم می بینیم دشمنان اسلام حضرت و یارانش را به شهادت رساند اما امروزه اثری از باطل نیست و بارگاه ملکوتی ائمه (ع) و حضرت امام حسین (ع) بیانگر اقتدار و ماندگاری حق است و هیچ اثری از باطل به جز لعن و نفرین بر اصحاب باطل نیست.

,

حسینی در ادامه افزود: ۴۰ سال توطئه ، تحریم و جنگ علیه نظام اسلامی وجود داشته است اما دشمنان این نظام امروز در مسیر نابودی هستند چون هرتوطئه ونقشه خود را اجرا کردند نتیجه معکوس گرفتند پس بدانید این نظام حق است و باطل نابود می شود.

,

خطیب جمعه سیرجان به توطئه عبری و عربی نقشه ترور حاج قاسم سلیمانی هم اشاره کرد و گفت: با همه محاسبات دقیق و طراحی اقدامات برای اجرای این نقشه شوم انجام شد اما باید دست مریزاد گفت به اطلاعات سپاه که توانست این توطئه را کشف و خنثی کند و این یعنی قدرت خدا همراه این سپاه و این ملت است.

,

حجت الاسلام حسینی تظاهرات مشکوک در عراق آن هم در ایام راهپیمایی اربعین را یک توطئه آمریکایی و صهیونیستی عنوان کرد و گفت : جالب است که در این اعتراضات علیه ایران اسلامی و حشد الشعبی هم حرف هایی زده می شد مشخص است که این یک توطئه حساب شده و با طراحی دشمنان شیعه صورت گرفته و یکی از نقشه های آنان کمرنگ کردن راهپیمایی اربعین است که به لطف خدا شکست خورد و ملت عراق نیز با هوشیاری کامل از توطئه های خائنانه بصیرت و آگاهی دارند.

,

امام جمعه سیرجان به سخنان مقام معظم رهبری درجمع سپاهیان پرداخت و گفت: رهبری در این دیدار ایستادگی و مقاومت ، امید به آینده ، اعتماد به جوانان ، وفاداری به انقلاب ، وحدت و اتحاد قشرهای مختلف مردم ، حمایت از تولید داخل وافتخار به نام شهداء و تکریم خانواده آنان تاکید کردند که این توصیه ها نیز برای ما و قشرهای مختلف مردم خواهد بود و آنچه امروز دشمن را شکست داده و نابود می کند همین همبستگی در سایه ولایت و رهبری است.

,

وی به نابودی باطل و پیروزی حق هم پرداخت و گفت: امروزنیزعظمت اسلام جلوه گر است و اگر به جنگ نابرابر آل سعود نگاهی گذرا کنیم می بینیم آن قدرت تسلیحاتی دنیا کجا و بمباران و کشتار مردم بی دفاع یمن کجا و امروز چه کسی برنده این جنگ شد پس به این حقیقت میرسیم که این عظمت و قدرت اسلام است و شک نکنید سقوط آل سعود قطعی است .

,

حجت الاسلام حسینی به عملیات یمنی ها به تاسیسات نفتی عربستان و پس از آن عملیات جنگی علیه نظامیان سعودی پرداخت و گفت : تسلیم شدن هزاران فرمانده و سرباز سعودی برگ برنده اتمام جنگ با پیروزی کامل یمنی ها است و سعودی ها به دنبال بهانه برای پایان جنگی هستند که خودشان آغاز کردند ، همان هایی که در ائتلاف عربی از همه قدرت و توان نظامی با سلاح ها و حمایت های آمریکا و صهیونیست ها استفاده کردند و امروز خودشان می دانند دیگر قدرتی ندارند و باید عقب نشینی کنند.

,

خطیب جمعه سیرجان در خطبه اول هم به مبحث شکر گذاری از نعمت های خداوند پرداخت و شکر در برابر هرنعمت و پیروزی را لازمه بندگی خداوند عنوان کرد و سپس به مناسبت های مختلف هفته از جمله شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها پرداخت و باتسلیت سالروز شهادت دختر سه ساله حضرت امام حسین علیه السلام برادامه راه ایستادگی و مقاومت تاکید کرد.

,

امام جمعه فاریاب: تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و مقاومت مردم نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد

, امام جمعه فاریاب: تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و مقاومت مردم نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد,

حجت الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز اصحاب امام حسین (ع) بصیرت بود، بصیرت به معنی خوب تشخیص دادن وحق را از باطل شناختن است.

,

وی در ادامه به بیان ویژگی های افراد با بصیرت از لسان گویای امیرمومنان در خطبه 153 نهج البلاغه پرداخت و افزود: یک فرد دارای بصیرت ابتدا باید بشنود وفکر کند سپس ببیند وعواقب کار را بسنجد و در آخر از گذشتگان عبرت بگیرید.

,

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به انواع بصیرت عنوان کرد: بصیرت اخلاقی، بصیرت دینی و بصیرت سیاسی از این نوع هستند و می توان به واسطه تقوا، ذکر خدا و ارتباط داشتن با علما به این مهم دست یافت.

,

خطیب نماز جمعه در خطبه دوم گفت: سال نود و هفت به اعتقاد کارشناسان سالی سرشار از تهدید و تراکم فشار های سیاسی، اقتصادی و امنیتی بود در حالی که دشمن برای سال نود و هشت هم برنامه تابستان داغ و زمستان سرد را تدارک دیده بود اما به فضل الهی و تدابیر رهبری و مقاومت مردم انقلابی نه تنها نقشه ها بر آب شد بلکه راهبرد غلبه ای هم در شش ماه اول سال داشتیم.

,

وی در ادامه عملیات نصر من الله و فتح قریب یمن را باعث تغییر در موازنه قدرت در جنگ بین یمن و ائتلاف عبری و عربی دانست.

,

امام جمعه کوهبنان: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، رحمت و صمیمیت کشور

, امام جمعه کوهبنان: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، رحمت و صمیمیت کشور,

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد بزرگ و تاریخی جامع شهرستان برگزار گردید .

,


امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: موقوفه مشارکتی مهر فاطمی با مرکزیت مشهد مقدس راه اندازی شد در حالی که بی بی دو عالم در جنگ‌ و‌ مناسبت های مختلف از انقلاب، حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری حمایت کرده است .

,
,


وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ فاطمی و علوی در کشور گسترش پیدا کند که این مهم‌ باعث عزت و افتخار ماست.

,
,


خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت: امروز سالروز شهادت حضرت رقیه(س) است بانویی که با سن کم کرامات فراوانی داشت و در زنده نگه داشتن قیام عاشورا نقش آفرین بود به همین مناسبت امروز همایش سه ساله ها در زینبیه شهرستان برگزار می شود.

,
,


وی تصریح کرد: هفتم‌ ماه صفر به روایتی شهادت امام حسن مجتبی(ع) است امام مظلومی که علاوه بر دشمنان بیرونی از همسر خودش ظلم و‌جور فراوان دید.

,
,


حجت الاسلام جعفری ابراز داشت : نهم‌ماه صفر سالروز ارتحال حضرت سلمان است کسی که تا‌ پایان عمر در خط ولایت و امامت بود و با زهد و سادگی زندگی کرد و قبرش در مدائن است.

,
,


وی افزود: دهم‌ ماه صفر سالروز شهادت حضرت عمار در جنگ صفین است که بدست لشکر معاویه به شهادت رسید اما لحظه ای از ارزش ها و آرمان های خود کوتاه نیامد.

,
,


امام جمعه کوهبنان یادآور شد: ۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی است نیرویی که همواره مقتدر و‌پا به رکاب ولایت و رهبری در جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی انجام‌ داده است در حالی که ضربات فراوانی را از سوی دشمنان و بدخواهان تحمل کرد و تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

,
,


وی با استناد به بیانات مقام‌معظم رهبری گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، رحمت و صمیمیت است در این نیرو واحدهای فراوانی در حال خدمت رسانی هستند جا دارد از فرماندهی انتظامی شهرستان و نیروهای مقتدر فرماندهی کوهبنان تشکر کنیم.

,
,


خطیب جمعه کوهبنان ادامه داد: جا دارد که نیروهای انتظامی اهمال را کنار بگذارند و همواره در امورات کاری خود قانون و مقررات را با جدیت و اقتدار داشته باشند.

,
,


وی بیان داشت: سالروز بمباران شهر سومار را در پیش داریم در حالی که فرانسه و آلمان در این جنایت دست داشتند و جمعیت فراوانی را به شهادت رساندند.

,
,


حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: این کشورها امروز خود را حامی مردم مظلوم می دانند در حالی که به ملت خود هم رحم ندارند و جنایات فراوانی در جای جای جهان دارند.

,
,


وی افزود: روز جهانی کودک را در پیش داریم کودکان مایه دلگرمی و استحکام خانواده ها هستند خانواده ها باید فرزند باوری را در راس برنامه های خود داشته باشند.

,
,


خطیب جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: همواره برنامه ها و ابلاغیه ها طبق موازین شرع و کرامت ملت اسلامی توسط مقام معظم‌رهبری ابلاغ می شود لذا دستگاه ها همواره باید شنوندگی و اطاعت را پیش رو داشته باشند.

,
,

امام جمعه عنبرآباد: حمله نظامی یمن به تاسیسات نفتی عربستان، گامی در راستای تحقق پیروزی راهبردی مقاومت

, امام جمعه عنبرآباد: حمله نظامی یمن به تاسیسات نفتی عربستان، گامی در راستای تحقق پیروزی راهبردی مقاومت ,

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: از علائم ظهور حضرت مهدی موعود(عج) که نوعی هشدار برای ما است، زیاد شدن فتنه ها در جامعه آخرالزمان؛ یعنی پلیدی درون انسان ها، آراسته شدن به بدی ها و ریا است.

,

وی افزود: طبق حدیثی از رسول اکرم(ص) در آخرالزمان، خوف خدا در دل مردم راه ندارد، دین ایشان پول و قبله آنها زنانشان می شود و زنان جامعه آن روز در عین پوشش عریانند؛ لذا دین آنها نه نصرانی است و نه اسلام.

,


حجت الاسلام سالاری ابراز داشت: حمله نظامی یمنی ها به تاسیسات نفتی عربستان، گامی در تحقق پیروزی راهبردی مقاومت است که این را به رزمندگان عزیز یمن، رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اسلامی تبریک عرض می کنیم.

,
,

امام جمعه شهرستان عنبرآباد افزود: متلاشی شدن سه تیم سعودی، هزاران کشته و اسیر از آنها، کنترل صدها کیلومتر از خاک تصرف شدن توسط عربستان، از دستاورد های جنگ یمن است.

,

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: تا کنون 13 هزار شهید و 22 هزار جانباز تقدیم امنیت ملی شده است.

,

حجت الاسلام سالاری افزود: فعالیت های نیروهای انتظامی در سه اصل؛ اگاهی، پیشگیری و پیگیری ستودنی است که بایستی این عزیزان بیش از پیش این عوامل را سرلوحه کار خویش قرار بدهند، خصوصا اصل احترام ویژه به مردم که در بین این نیروهای عزیز نیز مشهود است.

,

امام جمعه شهرستان عنبرآباد در ادامه عنوان کرد: شرکت هیئت ایرانی در مجمع سالانه سازمان ملل در نیویورک که با حضور 193 کشور برگزار شد در تمام این سال ها بر بی خاصیت بودن اکثر اعضای این مجمع با توجه به معضلات جهانی تاکید کرده است.

,

وی گفت: دولت مکرون این روزها در آتش خشم مردمش گرفتار شده است و این نشان از اشتباه رفتن دولتهای اروپایی همچون فرانسه است.

,

امام جمعه عنبرآباد ابراز داشت: اگر ما در مقابل دشمنان مقاومت نکرده بودیم و سیاست های مقام معظم رهبری اجرا نشده بود، امروز سرنوشت مملکت ما نیز همچون فرانسه می شد که امروز بدان گرفتار است.

,

حجت الاسلام سالاری عنوان داشت: گرچه سخنرانی ریاست محترم جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل از سالهای قبل بهتر بود اما اینکه ایشان گفت "برجام حداقل بود" ابهام داشت بلکه برای ما حداقل نبود چون ما تعهدات خویش را کامل عمل کردیم و آن آمریکایی ها و اروپایی ها بودند که بدعهدی کردند.

,

وی گفت: دولت محترم در تحقق مطالبات اقتصادی مردم بایستی کار جهادی کند تا از فشارهای اقتصادی معیشتی جامعه کاسته شود، همچون قوه قضاییه که در از بین بردن مفسدین دارد کار جهادی می کند.

,

حجت الاسلام سالاری با اشاره به نزدیکی اربعین، جهت هرچه با شکوه تر شدن این مراسم معنوی از مردم خواست به موکب شهدای شهرستان عنبرآباد کمک کنند.

,

امام جمعه عنبرآباد ابراز داشت: سیلی های انصارالله یمن به امریکایی ها اگر ایشان عاقل باشند انها را ادب می کند تا فکر جنگ با ایران را در سر نپرورانند.

,

امام جمعه رابر: گفتمان مقاومت عامل پیروز کننده است/ عملیات نصر من الله هیمنه پوشالی آل سعود را در هم شکست

, امام جمعه رابر: گفتمان مقاومت عامل پیروز کننده است/ عملیات نصر من الله هیمنه پوشالی آل سعود را در هم شکست ,


امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی شجاع و غیور انتظامی در راستای تأمین امنیت مردم تا اکنون 13 هزار شهید و 22 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

,
,


وی با اشاره به اینکه استان کرمان 557 شهید نیروی انتظامی دارد افزود: فعالیت های نیروی انتظامی در جهت ایجاد برقراری نظم، قانون و امنیت بر سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری استوار است.

,
,


حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: همه مردم قدرشناس ایران اسلامی از اعماق دل از زحمات شبانه روزی مجموعه شریف نیروی انتظامی تشکر می کند.

,
,


وی با اشاره به یکی از موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی یادآور شد: حدود پنج سال است یزیدیان زمان با ائتلاف سعودی، مردم مظلوم یمن را مورد تجاوز زمینی، هوایی و تحریم و فشار اقتصادی قرار دادند.

,
,


خطیب جمعه رابر با اشاره به اتفاقاتی که در هفته های اخیر رقم خورد گفت: کفه جنگ به نفع نیروهای انصار الله یمنی سنگینی می‌کند سه حمله بزرگ به تأسیسات نفتی آن هم به پالایشگاه های بزرگ نفتی عربستان و سعودی که آخرین حمله گسترده آنها به پالایشگاه آرامکو بود.

,
,


وی با بیان اینکه پالایشگاه آرامکو پنجاه درصد نفت عربستان سعودی را تأمین می کند گفت: این حمله به پالایشگاه آرامکو باعث قطع نفت و صدور پنجاه درصد به خارج ازکشور عربستان شد این اتفاق جهان را شوکه کرده است.

,
,


خطیب جمعه رابر عنوان کرد: در پی حمله انصارالله به آرامکو؛ عربستان به همراه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان دنبال مورد اتهام قرادادن جمهوری اسلامی ایران بودند وهیچ شواهدی بر اثبات این ادعا قابل ارائه نبود که پس از حمله ارامکو، بلافاصله انقلابیون یمن مسئولیت حمله را به عهده گرفتند.

,
,


وی افزود: دشمن در جنگ عملیات رسانه ای در مقابل جمهوری اسلامی ایران در این زمینه نیز شکست خورد.

,
,


امام جمعه رابر با بیان اینکه پس از حمله موشکی و پهباد ی و تأسیسات نفتی آن هم آرامکو انصارالله یمن یک حمله جدیدی را در آغاز هفته گذشته شروع کردند گفت: عملیاتی با شعار «نصرمن الله » بود انقلابیون یمن این عملیات را در نجران واقع در جنوب عربستان سعودی به راه انداختند.

,
,


وی با گزارش کوتاهی ازاین عملیات گفت: سه تیپ نیروهای آل سعود به طور کامل نابود شد صدها دستگاه خودروی نظامی ارتش آل سعود توسط نیروهای یمنی به غنیمت گرفته شد وهزاران نفر از نیروهای دشمن اعم از فرماندهان، افسران و نیروهای نظامی آل سعود به اسارت در آمدند.

,
,


امام جمعه رابر با بیان اینکه عملیات نصر من الله انقلابیون یمن بسیار حائز اهمیت است، گفت: عملیات نصر من الله فصل جدیدی در جنگ یمن به وجود آورده است و معادلات آل سعود، آمریکا و امارات را در هم کوبیده است.

,
,


وی افزود: در این عملیات زمینی جلوه جدیدی از توان نظامی نیروهای یمنی به چشم می خورد ونشان دادند سلحشوران یمنی در عرصه جنگ زمینی علاوه بر جنگ پهبادی و موشکی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند که آینده این حملات گسترده را آل سعود خبیث شاهد خواهد بود.

,
,


خطیب جمعه رابربا تأکید بر اینکه گفتمان مقاومت عامل پیروز کننده است گفت: عملیات نصر من اله درس های بسیاری برای نیروهای مقاومت در جهان دارد از جمله می توان با نیروی ایمان در اوج تحریم، فقر، بمباران ایستادگی و مقاومت کرد.

,
,


وی با بیان اینکه یمنی ها پنج سال درمحاصره بزرگترین و گسترده ترین قدرت اقتصادی و نظامی دنیا هستند مقاومت و ایستادگی کردند گفت: یمنی ها با عملیات نصر من الله موجودیت و هیمنه و ابهت پوشالی آل سعود را در هم شکستند و برای همیشه آل سعود را به تاریخ منفور زباله دان ابدیت سپردند.

,
,


خطیب جمعه رابر گفت: اکنون آل سعود و همراهیان آن درشوک و بهت فرو رفته است این عملیات نصرمن الله که الحق فتح المبین مقاومت یمن است می تواند سر سلسله عملیات دیگر باشد و فتح قریب مجاهدین یمن را به زودی رقم خواهد زد.

,
,

امام جمعه فهرج: مسیر حرکت سپاه و بسیج گام برداشتن به سمت انقلاب و نظام است/شهدا و جانبازان عزت و نقطه قوت نیروی انتظامی هستند

, امام جمعه فهرج: مسیر حرکت سپاه و بسیج گام برداشتن به سمت انقلاب و نظام است/شهدا و جانبازان عزت و نقطه قوت نیروی انتظامی هستند,

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیم امام جمعه فهرج در خطبه اول نماز جمعه این هفته به یکی از دلایل عدم پیشرفت در جوامع پرداخت و بیان داشت: بهانه جویی و بهانه تراشی یکی از دلایل عدم رشد و پیشرفت است که از ابتدای اسلام تاکنون بوده است.

,


وی افزود: بهانه جویی و بهانه گیری در همه زمینه ها خصوصا مسائل خانه و خانواده نیز قابل مشاهده است و منحصر بر دین و حق نیست.

,
,


امام جمعه فهرج در ادامه یکی از علل رشد مناطق را توجه به زکات دانست و تصریح کرد: زکات یعنی توجه و همراهی مردم با دین مبین اسلام که اگر به این موضوع اهمیت داده نشود عدم رشد و پیشرفت هر منطقه ای را به همراه خواهد داشت.

,
,


حجت الاسلام ابراهیمی در آغاز خطبه دوم به برخی نکات حضرت آقا در دیدار با فرماندهان سپاه کشور اشاره و بیان داشت: حقیتا مسیر حرکت سپاه و بسیج در وضعیت های مختلف کشور گام برداشتن به سمت ارزش های انقلاب و نظام بوده است و ثابت نموده اند هدفی جز پیشرفت و تعالی کشور را ندارند.

,
,


وی از پیروزی راهبردی ایران بر استکبار بعنوان دیگر محوریت سخنان مفام معظم رهبری نام برد و اظهار داشت: تحرکات متعدد دشمن در منطقه و کشورهای مسلمان همیشه به شکست منجر شده است و در مقابل، ملت ایران در جبهه مقاومت بهترین عملکرد را طی سالهای اخیر داشته ایم و پیروز این میدان بوده ایم.

,
,


امام جمعه فهرج با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور ما مسائل اقتصادی است افزود: راه حل این مشکل فقط استفاده از نیروی جوان در درون است و جستجو کردن آن موضوع در بیرون و کشورهای اروپایی راه به جایی نمیبرد.

,
,


حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره و ضمن قدردانی از زحمات این مجموعه بابرکت و تبریک به فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان گفت: بیش از 13 هزار شهید و 22 هزار جانباز در راه دفاع از امنیت، آرامش و آسایش نشان دهنده نقاط قوت همراه با عزت والای نیروی انتظامی است.

,
,


وی از آگاهی، پیشگیری و پیگیری بعنوان سه اصل مهم ماموریت های نیروی انتظامی نام برد و خاطرنشان کرد: رشد و فعالیت های این مجموعه طی سال های اخیر درعرصه های مختلف چشمگیر بوده است و همین امر موجب گردیده امنیت پایدار برقرار و حاکم بر کشور باشد.

,
,


خطیب جمعه فهرج با اشاره به خدمات و فعالیت های پلیس راهور در سطح جاده های کشور اظهار داشت: این عزیزان علیرغم کمبود امکانات فاصله زیادی با رسیدن به نقطه اصلی دارند اما در همین شرایط خدمات ارزنده ای را انجام می دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

,
,


حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به در پیش رو بودن روز روستا و عشایر و دامپزشکی اشاره و گفت: یکی از نقاط ضعف هر روستایی که منشا تولید است تخلیه آن منطقه توسط اهالی است و در این راستا دامپزشکی می تواند نقش قابل توجهی جهت پیشگیری از آن ایفا نماید.

,
,


وی افزود: برخی از مهاجرت ها به عدم خدمات و امکانات مناسب برمی گردد اما این راه علاج نیست و بایستی به صورت منطقی مشکلات پیش رو را با تلاش و همکاری یکدیگر مرتفع کرد.

,
,


امام جمعه فهرج با بیان اینکه یکی از عرصه های های دشمن برای فشار به مردم جمع کردن دام های سبک و سنگین از کشور طی سال های اخیر بوده است افزود: روستائیان عزیز که ذخایر نظام محسوب می شوند با هوشیاری کامل به مسائل نگاه ویژه ای داشته باشند و دشمن را در رسیدن به نقشه های شوم خود ناکام سازند.

,
,


حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات کشاورزان منطقه اشاره و اظهار داشت: علیرغم تشکیل ستاد بحران در استان انتظار داریم پیگیری های لازم برای جبران خسارت محصول خرما به کشاورزان صورت پذیرد و این قشر زحمتکش مورد حمایت قرار بگیرند.

,
,


وی همچنین راه اندازی دفتر الکترونیک قضایی در شهرستان فهرج را خدمت ویژه ای برای مردم دانست و خاطرنشان کرد: افتتاح این دفتر مدیریت مطلوب پرونده های قضایی را به دنبال خواهد داشت و جای دارد از مسئولان مجموعه قضای شهرستان بواسطه ارائه این خدمت به شهروندان قدردانی نمایم.

,
,

امام جمعه نرماشیر: نیروی انتظامی یکی از پایه های قدرتمند تامین نظم و امنیت در کشور است

, امام جمعه نرماشیر: نیروی انتظامی یکی از پایه های قدرتمند تامین نظم و امنیت در کشور است,

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد امام جمعه شهرستان نرماشیر ضمن گرامیداشت هفته ناجا و ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت رقیه(س) بیان کرد: حضرت رقیه(س) یک الگو برای ما است.

,

خطیب جمعه نرماشیر با بیان چگونگی شهادت حضرت رقیه(س) اظهار داشت: حضرت رقیه (س) دختر امام حسین (ع) در واقعه عاشورا سه سال سن داشتند که بعد از شهادت پدر و یارانش در عصر عاشورا، به همراه دیگر زنان بنی‌هاشم توسط سپاه یزید به اسیری رفتند و در خرابه‌های شام به شهادت رسید.

,

وی در ادامه گفت: یکی از شهیدان قیام حسینی که نقش بسیار تاثیرگذاری درتبدیل واقعه عاشورا به یک جریان سیال تاریخی داشت، حضرت رقیه (س)، دختر سه‌ساله امام حسین (ع) است.

,

حجت الاسلام ایرانژاد با بیان اینکه نیروی انتظامی نقش مهمی در امنیت مردم دارد افزود: نیروی انتظامی یکی از پایه های قدرتمند تامین نظم و امنیت در کشور است.

,

وی گفت: زحمات زیادی در راستای تامین نظم و امنیت در جامعه بر دوش نیروی انتظامی است، قدر این نیروهای جان برکف را بدانید.

,

نماینده ولی فقیه در پایان خطبه های خود بیان داشت: اگر مردم در کمال آرامش و امنیت هستند این نتیجه زحمات و رشادت های پرسنل انتظامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه