اخبار داغ

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه در امور اربعین:

مردم آذربایجان اولین گروهی بودند که بعد از سقوط رژیم صدام تخم مودت با مردم عراق را کاشتند

مردم آذربایجان اولین گروهی بودند که بعد از سقوط رژیم صدام تخم مودت با مردم عراق را کاشتند
سردار حسن پلارک گفت: از مردم آذربایجان تشکر ویژه ای دارم چرا که اولین گروه های مردمی بودند که بعد از سقوط رژیم صدام تخم مودت، برادری و همکاری را با مردم عراق کاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسن پلارک در حاشیه اجتماع زائران و خادمان اربعین حسینی در گفتگو با خبرنگارتبریز بیدار، گفت: از مردم آذربایجان تشکر ویژه ای دارم چرا که اولین گروه های مردمی بودند که بعد از سقوط رژیم صدام تخم مودت، برادری و همکاری را با مردم عراق کاشتند و در قالب ستاد بازسازی عتبات، حسینیه حیدریه را در نجف اشرف احداث کردند و بعدها در احداث صحن حضرت زهرا(س) و توسعه حرم نقش اساسی ایفا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار،,

بعد از ۱۰ سال دوندگی، حسینیه کربلا به دامان مردم آذربایجان برگشت

, بعد از ۱۰ سال دوندگی، حسینیه کربلا به دامان مردم آذربایجان برگشت,

وی به اهمیت حسینیه آذربایجانی ها در کربلا اشاره کرده و افزود: باید از حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سپهری تشکر کنیم که سالها پیگیری کردند تا این حسینیه دوباره به دامان آذربایجانی ها بازگشت، ایشان ۱۰ سال ایثارگرانه دوندگی کرده و بیرق باعظمت آذربایجان در کربلا را برافراشتند.

,

تولیت عتبه امام حسین(ع) عنایت خاصی به مردم آذربایجان دارد

, تولیت عتبه امام حسین(ع) عنایت خاصی به مردم آذربایجان دارد,

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه در امور اربعین ادامه داد: حضرت آیت الله شیخ مهدی کربلایی تولیت عتبه امام حسین(ع) عنایت خاصی به مردم آذربایجان دارند و ایشان نیز پیگیر بازگرداندن حسینیه بودند و حتی سیستم امنیتی حرم را همراه کردند.

,

وی با بیان اینکه امروز اربعین به خار چشم دشمنان تبدیل شده، گفت: این حرکت نه کم نظیر بلکه بی نظیر است، کجای دنیا می توان یافت که ۲۰ میلیون نفر حرکت کنند و در یک روز خاص و مکان خاصی جمع شوند و شعار دهند.

,

رسانه های غربی و آمریکایی عظمت اربعین را در لابلای اخبار خود گم می کنند اما دیگر نمی توانند

, رسانه های غربی و آمریکایی عظمت اربعین را در لابلای اخبار خود گم می کنند اما دیگر نمی توانند,

پلارک ادامه داد: رسانه های غربی و آمریکایی تلاش دارند این عظمت را در لابلای اخبار خود گم کنند اما برخلاف خواسته آنها، جوانان دنیا متوجه عظمت اربعین شده و در مورد این روز و قیام امام حسین(ع) سوال می کنند.

,

وی ضمن تقدیر از حرکت های مردمی در پیاده روی اربعین افزود: تمام موکب ها و هیات ها، مردمی است و امورات را مردم اداره می کنند، اما برخی مسایل از جمله تامین امنیت، جاده ها، ترابری بر عهده دولت و حاکمیت است.

,

رئیس سابق ستاد بازسازی عتبالت عالیات به همراهی مردم و دولت عراق در حماسه اربعین اشاره کرده و گفت: ممنون دولت و ملت عراق هستیم، دولت عراق تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت زائران انجام می دهد و امروز هیچ نگرانی امنیتی در عراق وجود ندارد.

,

وی ادامه داد: مردم عراق نیز با نیت پاک از زائران اربعین استقبال می کنند و موکب های ایرانی با موکب های عراقی عجین شده اند.

,

اغتشاش گران تحریک شده تکفیری ها و استکبار بوده و از مردم عراق نیستند

, اغتشاش گران تحریک شده تکفیری ها و استکبار بوده و از مردم عراق نیستند,

حرکات ایذایی در عراق یقینا جمع می شود

, حرکات ایذایی در عراق یقینا جمع می شود,

پلارک با تاکید بر اینکه مردم عراق عاشقانه از ما استقبال می کنند، افزود: البته عده اندکی نیز از سوی جریان های تکفیری تحریک شده و ضمن سو استفاده از مطالبات مردم عراق، حرکت های ایذایی انجام داده و دست به اغتشاش زده اند، این ها مردم عراق نیستند و استکبار جهانی پشتیبان آنها است و یقینا جمع خواهند شد.

,

وی تصریح کرد: دشمنان می خواستند با دفن کردن نهضت امام حسین(ع) منطقه را تسخیر کنند اما امروز اسلام به قدرت منطقه تبدیل شده و همگی در نتیجه حرکت اربعین است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه