اخبار داغ

فرماندار رشتخوار:

ترور اقتصادی از برنامه‌های دشمن در شرایط کنونی است/ همکاری بازاریان نقشه دشمن را شکست می‌دهد

ترور اقتصادی از برنامه‌های دشمن در شرایط کنونی است/ همکاری بازاریان نقشه دشمن را شکست می‌دهد
خالقداد عرب گفت: بازاریان ما همانطور که در طول 8 سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان یاری رسانی کردند، امروز هم همکاری بازاریان ما در جهت جلوگیری از گرانفروشی و کم فروشی کمک بزرگی برای شکست نقشه دشمن در حوزه مسائل اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار صبح امروز در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: امروز اگر ما در حوزه دفاع از نظام جمهوری اسلامی اقتدار و امنیت داریم به واسطه تلاش ها نیروی نظامی و انتظامی و همکاری خوب مردم در این عرصه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امنیت یکی از مهمترین خواسته های مردم در سطح هر جامعه ای است، افزود: به اذعان دنیا ما امروز در امن ترین کشور روی زمین قرار داریم، که این نعمت بزرگ الهی به برکت خون شهدای گرانقدر است.

فرماندار رشتخوار با تاکید بر اینکه باید همواره همه تلاش کنیم تا روز به روز بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده شود، یادآور شد: امروز تمام حوزه های مقاومت و بلاد اسلامی امیدشان به جمهوری اسلامی ایران است، در هر جایگاه و مقامی که هستیم، کارمان را به خاطر خدا انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی بصیرت مردم و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: دشمن امروز از مقابله کردن نظامی با جمهوری اسلامی ناامید و به ناچار به حوزه افکار جوانان ما هجوم آورده است، هوشیاری و بصیرت لازمه مقابله با حرکات دشمن در حوزه افکار جوانان است.

عرب همچنین با اشاره به اینکه تروریسم اقتصادی و فشار در عرصه اقتصاد از دیگر برنامه های دشمن در شرایط کنونی است، بیان داشت: بازاریان ما همانطور که در طول 8 سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان یاری رسانی کردند، امروز هم همکاری بازاریان ما در جهت جلوگیری از گرانفروشی و کم فروشی کمک بزرگی برای شکست نقشه دشمن در حوزه مسائل اقتصادی است.

حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار نیز در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، با اشاره به اینکه باید قدران شهدا و تمام کسانی که امنیت را ایجاد میکنند، باشیم، گفت: ما باید قدردان امنیت موجود در کشور باشیم، چرکه هیچ نعمتی بالاتر از امنیت نیست.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جامعه ما باید امروز به حد و مرزی در حوزه فرهنگ برسد، که خود مردم امنیت را بسازند، افزود: اگر فرهنگ ما درست شود نه با فضای مجازی به مشکل می خوریم و نه هزینه های اضافی ما بیشتر می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه