اخبار داغ

در مراسم صبحگاه مشترک شهرستان کوهبنان مطرح شد؛

عبور از بحران جز با اطاعت از رهبری و همدلی مردم ممکن نیست/ اقتدار نیروی انتظامی عرصه را بر مجرمان تنگ کرده است

عبور از بحران جز با اطاعت از رهبری و همدلی مردم ممکن نیست/ اقتدار نیروی انتظامی عرصه را بر مجرمان تنگ کرده است
فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: در حالی که بدخواهان و دشمنان قسم خورده همواره بر دشمنی و خصومت خود اصرار دارند که پایداری و مقاومت مردم ایران اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری باعث بیداری بسیاری از مردم در جای جای جهان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از " راه آرمان" همزمان با هفته نیروی انتظامی در کوهبنان مراسم صبحگاه مشترک با حضور اعضای شورای اداری و تامین ، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از خانواده های معزز شهیدان در محل فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,


امام جمعه شهرستان در آئین مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا ضمن تبریک این هفته و تشکر از کادر نیروی انتظامی این شهرستان گفت: همانطوری که پیامبر (ص) فرمودند در جایی که انسان زندگی می کند خیری نیست مگر با امنیت ، پس جایی که انسان زندگی می کند وقتی ارزش ماندن را دارد که امنیت وجود داشته باشد.

,
,


حجت الاسلام‌ جعفری خاطر نشان کرد: امروز ما در امنیت کامل به سر می بریم لذا این امنیت مرهون تلاش ها و رشادت های شبانه روزی پلیس می باشدف در حالی ما امن ترین کشور منطقه هستیم که بسیاری از کشورهای خاورمیانه از این نعمت بی بهره هستند.

,
,

دست پلیس برای برخورد با متخلفان باید باز باشد

در ادامه محمد مهدی میرزایی ریاست دادگستری شهرستان کوهبنان بیان نمود: اقتدار و صلابت نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست متاسفانه با تصویب برخی قوانین دست پلیس بسته شده و این امر باعث گستاخی مجرمین و متخلفان گردیده است.

, دست پلیس برای برخورد با متخلفان باید باز باشد,
,
,


میرزایی افزود: همه کشورهایی که قصد عوض کردن قوانین ما را دارند خودشان دارای پلیس مقتدر و با صلابت هستند لذا امیدواریم با ایجاد قوانین جدید بتوانیم دست پلیس را باز گذاشته تا برخورد خوب و قوی در چارچوب حقوق شهروندی‌ با متخلفان ، قاچاقچیان و اشرار داشته باشند تا همگان طعم امنیت مطلوب را بچشند.

,
,

 

,

عبور از بحران و حنثی کردن توطئه های دشمن جز با اطاعت از رهبری و همدلی مردم ممکن نیست

, عبور از بحران و حنثی کردن توطئه های دشمن جز با اطاعت از رهبری و همدلی مردم ممکن نیست,



در پایان صمدالله ترابی فرمانده نیروی انتظامی کوهبنان گفت: امروز شاهد مجاهدت و از خود گذشتگی نیروهای مسلح از جمله نیروهای انتظامی در راستای برقراری امنیت و آرامش در جامعه هستیم در حالی که در برخی کشورهای اطراف ما سراسر آشوب و ناامنی است.

,
,
,


وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح همواره با دلاوری ، بصیرت ، شجاعت و ولایت مداری در برابر دشمنان و بدخواهان ایستادگی می کنند تا مردم ایران اسلامی در کمال آرامش زندگی کنند.

,
,


فرمانده انتظامی کوهبنان افزود: تاریخ انقلاب اسلامی گواه است که عبور از بحران و توطئه های دشمنان با توکل به خداوند ، اطاعت از فرامین ولایت و رهبری ، وحدت و همدلی مسئولین و مردم میسر است.

,
,


ترابی با استناد به بیانات مقام‌معظم رهبری بیان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام بدانند که آینده روشن از آن ماست و در این راستا لازم است که بصیرت و معرفت خود را افزایش دهیم لذا هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند ، امین مردم مزین شده که این هفته تا ۱۷ مهرماه ادامه دارد.

,
,


وی افزود: در حالی که بدخواهان و دشمنان قسم خورده همواره بر دشمنی و خصومت خود اصرار دارند که پایداری و مقاومت مردم ایران اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری باعث بیداری بسیاری از مردم در جای جای جهان شده است.

,
,


فرمانده انتظامی کوهبنان یادآور شد: دیدار عمومی با مردم در مساجد و مصلای نماز جمعه، حضور در جمع دانش آموزان مدارس و پاسخ به سوالات و استفاده از نقطه نظرات آنان از جمله برنامه های هفته نیروی انتظامی در شهرستان هستند.

,
,


ترابی عنوان کرد: برگزاری برنامه های ورزشی ویژه پرسنل و خانواده های آنان ، دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان ، حضوردسته جمعی فرماندهان انتظامی به همراه پرسنل در مراسم نماز جمعه و جماعت مساجد ، غبار روبی قبور مطهر شهیدان و…. را از دیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی در کوهبنان است.

,
,


وی در پایان اظهار کرد: جا دارد که خانواده ها بر رفت و آمد فرزندان خود همچنین دوستان آنان نظارت بیشتری داشته باشند و در صورت نیاز برخی آسیب ها را به آنان گوشزد کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه