اخبار داغ

12 هزار زائر خارجی از مرز بیله سوار راهی کربلا می شوند

12 هزار زائر خارجی از مرز بیله سوار راهی کربلا می شوند
مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت:طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده ۱۲ هزار زائر اربعین اتباع خارجی از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار جهت حضور در راهپیمایی اربعین حسینی به عراق اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،علی رحمتی ظهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده از زائران حوزه قفقاز، روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان در نمازخانه بزرگ اهل بیت (ع) پایانه مرزی بیله سوار استقبال و پذیرائی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده ۱۲ هزار زائر اربعین اتباع خارجی از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار جهت حضور در راهپیمایی اربعین حسینی به عراق اعزام می شوند.

,

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت: سال گذشته 3 هزار و ۵۰۰ اتباع آذری در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی حضور داشتند که با ۷۵ دستگاه اتوبوس خدمات جابجایی آنها تامین شد و برنامه‌ریزی برای تردد اتباع جمهوری آذربایجان به کشور عراق با ۱۲۰ دستگاه اتوبوس امسال در دستور کار قرار گرفته است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: در هنگام ورود کاروان‌های اربعین به خاک جمهوری اسلامی ایران از طریق پایانه مرزی بیله سوار در کنار پذیرائی شایسته برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی از جمله پاسخ‌گویی به سوالات شرعی، مداحی، قرائت زیارت عاشورا، اقامه نمازهای باشکوه جماعت در نمازخانه بزرگ اهل بیت (ع) این پایانه انجام می شود.

,

رحمتی افزود: طبق برنامه های ریزی های انجام شده زائران اتباع خارجی از طریق پایانه مرزی چذابه عازم کربلای معلی خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه