اخبار داغ

دل پر درد یک فعال گردشگری دیگر در شهرستان خوسف؛

تیغ فرماندار خوسف این‌بار روی دهکده گردشگری/ سکوت استاندار در برابر مشکلات

تیغ فرماندار خوسف این‌بار روی دهکده گردشگری/ سکوت استاندار در برابر مشکلات
مسئول دهکده گردشگری خوسف با بیان این‌که کاری که مسئولان خوسف با من کرده‌اند به منزله کلاه‌برداری دولت از ملت است گفت: طبق قرارداد کارم را شروع کردم اما مسئولان فرمانداری خوسف کار را به جایی رساندند که دهکده گردشگری تعطیل و با سرمایه‌گذاری در خوسف وقت و سرمایه‌ام تلف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد شبانی فعال گردشگری و مسئول دهکده گردشگری خوسف در گفت‌وگو با خاورستان، با بیان این‌که دهکده گردشگری خوسف سال 1397 راه‌اندازی شد و دست ارگان‌های دولتی بود گفت: این دهکده تنها در نوروز 1398 فعال بود و سپس تعطیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جواد شبانی فعال گردشگری و مسئول دهکده گردشگری خوسف در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، با بیان این‌که دهکده گردشگری خوسف سال 1397 راه‌اندازی شد و دست ارگان‌های دولتی بود گفت: این دهکده تنها در نوروز 1398 فعال بود و سپس تعطیل شد.,

 

,

وی خاطرنشان کرد: اواخر اسفندماه سال 97، فرمانداری خوسف مزایده‌ای با قیمت بسیار پایین برای دهکده گردشگری خوسف برگزار کرد و من در این مزایده شرکت کردم اما برنده مزایده نشدم.

,

 

,

مسئول دهکده گردشگری خوسف افزود: بعد چند مدتی از فرمانداری خوسف با من تماس گرفتند شما کار دهکده را شروع کنید. فردی که برنده مزایده شده از اداره‌کردن این مجموعه پشیمان‌شده که من قبول کردم تا کار دهکده را بر عهده بگیرم و کلید آن‌جا را تحویل گرفتم.

,

 

,

اقدام عجیب فرمانداری خوسف

, اقدام عجیب فرمانداری خوسف, اقدام عجیب فرمانداری خوسف,

شبانی ضمن اشاره به این‌که مسئولان فرمانداری به من گفتند کار را شروع کنم و قرارداد را آن‌ها منعقد می‌کنند افزود: بعد از یک هفته از این‌که کار را در دهکده شروع کردم فرد دیگری نیز از طرف فرمانداری برای کار در این دهکده معرفی شده بود و به این مکان آمد تا کار را آغاز کند. این در حالی بود که فرمانداری کلید را به من داده است.

,

 

,

وی خاطرنشان‌کرد: به نشانه اعتراض به فرمانداری خوسف رفتم. همان مسئولانی که به من گفته بودند کار را شروع کنم به من گفتند که "ما به تو نگفتیم کار را شروع کن ما گفته‌ایم کار را ببین"! در صورتی اصلا این‌ها نه‌تنها مسئول نیستند بلکه نمی‌توان نام مرد را نیز بر آن‌ها گذاشت.

,

 

,

مسئول دهکده گردشگری خوسف ادامه داد: برای این‌که کار را چه کسی برعهده بگیرد جلسه گذاشته شد و من برای دهکده هزینه کرده بودم و در جلسه زمانی که دیدم این مسئولان حرف خود را عوض می‌کنند، جلسه را به نشانه اعتراض ترک کردم.

,

 

,

شبانی افزود: بعد از ترک جلسه از اطلاعات با من تماس گرفته شد و در اداره اطلاعات حضور پیدا کردم و اظهاراتم را آن‌جا نیز بیان کردند. بعد از مدتی مسئولان خواستند تا کار را من شروع کنم.

,

 

,

تغییر مداوم سخنان فرماندار خوسف

, تغییر مداوم سخنان فرماندار خوسف, تغییر مداوم سخنان فرماندار خوسف,

وی بیان کرد: آقای فرماندار و مسئولان در جلسه‌ای که در دهکده برگزار شد قبول کردند که قرارداد پنج‌ساله منعقد شود و زمانی که برای انعقاد قرارداد رفتم قرارداد سه‌ساله نوشته شده بود.

,

 

,

مسئول دهکده گردشگری خوسف ضمن اشاره به این‌که از ابتدای نوروز 98 و با مبلغ یک میلیون و 300 هزار تومان اجاره از فرمانداری کارم را با قوت در دهکده گردشگری آغاز کردم، گفت: سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه به این دهکده اضافه کردم و مغازه‌هایی که در این دهکده بود را فعال کردم و این دهکده آماده برای ورود گردشگر شد اما خیلی زود از رونق افتاد.

,

 

,

شبانی گفت: متأسفانه مسئولان فرمانداری مغازه‌هایی را که در جلوی این دهکده بود را جدا تلقی کرده و جدا از اجاره دهکده آن را حساب کردند.

,

 

,

وی افزود: روز 14 فروردین سال‌جاری آب این دهکده قطع شد و سپس برق را نیز قطع کردند. وقتی به فرمانداری مراجعه کردم تا فرمانداری به عنوان موجر مشکل من را حل کنند گفتند خودت باید پیگیر گرفتن امتیاز باشی اما چون صاحب اصلی این مکان فرمانداری است به موجر امتیاز آب، برق و گاز می‌دهند اما متأسفانه از آن زمان تاکنون فرمانداری اقدامی برای گرفتن امتیاز نکرده است.

,

 

,

مسئول دهکده گردشگری خوسف گفت: به مسئولان قبلا گفتم که اخطار قطع برق داده‌اند و مسئولان فرمانداری گفتند آن‌ها هیچ‌کاری نمی‌توانند انجام دهند! اما متأسفانه برق را قطع کردند و فرمانداری نتوانست کاری برای ما انجام دهد.

,

 

,

بی‌توجهی فرماندار خوسف به قرارداد

, بی‌توجهی فرماندار خوسف به قرارداد, بی‌توجهی فرماندار خوسف به قرارداد,

شبانی ادامه داد: بعد از کارهایی که در دهکده انجام دادم و امکاناتی که به آن اضافه کردم دوباره به فرمانداری رفتم و خواستم تا قرارداد را به من بدهند و هزینه کردم را برآورد کنند و در قرارداد قید شود تا قانونی کارم را آغاز کنم اما تاکنون هنوز قرارداد به دست من نرسیده است و کارشناس فرمانداری نتوانسته حضور پیدا کند و هزینه‌کرد من را برآورد کند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: به دلیل نبود قراردادی از سوی من مسئولان به راحتی می‌توانند منکر همه چیز شوند.

,

 

,

مسئول دهکده گردشگری خوسف ضمن تأکید بر این‌که باید کار در دهکده گردشگری بلاتکلیف شود، گفت: یا کار من را راه بیندازند یا اگر می‌خواهند به فرد دیگری کار را بسپارند، زودتر باید وضعیت این دهکده را تعیین تکلیف کنند چراکه این‌گونه به گردشگری خوسف لطمه وارد می‌شود.

,

 

,

شبانی ضمن تأکید بر این‌که بدون امتیاز آب و برق نمی‌توان دهکده را اداره کرد، افزود: مسئولان می‌گویند من امتیاز خانگی برای این دهکده بگیرم اما با وجود این امتیاز نمی‌توان آشپزخانه و مغازه و دهکده را اداره کرد و به مصرف بیشتر از خانگی نیاز است.

,

 

,

پاس‌کاری مشکلات در فرمانداری

, پاس‌کاری مشکلات در فرمانداری, پاس‌کاری مشکلات در فرمانداری,

وی گفت: مسئول اصلی پیگیری ما شرکت تعاونی است اما این شرکت از خود اختیاری ندارد و همه تصمیماتش را فرمانداری می‌گیرد و مشکلات ما را در فرمانداری و شرکت تعاونی پاس‌کاری کنند.

,

 

,

مسئول دهکده گردشگری خوسف اظهار کرد: در سفر استاندار به خوسف مشکل خودم را شفاهی و کتبی با آقای معتمدیان در میان گذاشتم اما از استاندار هم خبری نشد.

, در سفر استاندار به خوسف مشکل خودم را شفاهی و کتبی با آقای معتمدیان در میان گذاشتم اما از استاندار هم خبری نشد., در سفر استاندار به خوسف مشکل خودم را شفاهی و کتبی با آقای معتمدیان در میان گذاشتم اما از استاندار هم خبری نشد., ر,

 

,

شبانی بیان کرد: چندی پیش پلیس اماکن تذکر داد که این مکان یا باید بازگشایی شود یا پلمپ می‌شود.

,

 

,

وی گفت: از این‌که مکانی که باید در خدمت گردشگران باشد اکنون یک مکان متروکه اشت بسیار ناراحتم و واقعا نمی‌توانم برای مکانی که هیچ درآمدی ندارد نگهبان تعیین کنم.

,

 

,

فرمانداری کارها به نام خود تمام کرد

, فرمانداری کارها به نام خود تمام کرد, فرمانداری کارها به نام خود تمام کرد,

مسئول دهکده گردشگری خوسف بیان کرد: زمانی که دهکده را در نوروز امسال راه‌اندازی کردم مسئولان مختلفی از شهرستان و استان از این مکان بازدید کردند و مسئولان خوسف کارهایی که برای رونق دهکده انجام داده بودم را به عنوان کارهای انجام شده از سوی خود معرفی می‌کردند.

,

 

,

شبانی اظهار کرد: اکنون به وضعیتی رسیده‌ام که به همه سرمایه‌گذاران می‌گویم نباید یک هزار تومانی برای صنعت گردشگری در شهرستان خوسف هزینه کرد.

, اکنون به وضعیتی رسیده‌ام که به همه سرمایه‌گذاران می‌گویم نباید یک هزار تومانی برای صنعت گردشگری در شهرستان خوسف هزینه کرد., اکنون به وضعیتی رسیده‌ام که به همه سرمایه‌گذاران می‌گویم نباید یک هزار تومانی برای صنعت گردشگری در شهرستان خوسف هزینه کرد.,

 

,

وی ضمن تأکید بر این‌که اگر مسئولان پیگیر باشند وضعیت این‌گونه نمی‌شود، افزود: افرادی که در گردشگری سرمایه‌گذاری کرده‌اند از مسئولان رضایتی ندارند چراکه مسئولان تنها سنگ‌اندازی می‌کنند.

, افرادی که در گردشگری سرمایه‌گذاری کرده‌اند از مسئولان رضایتی ندارند چراکه مسئولان تنها سنگ‌اندازی می‌کنند., افرادی که در گردشگری سرمایه‌گذاری کرده‌اند از مسئولان رضایتی ندارند چراکه مسئولان تنها سنگ‌اندازی می‌کنند.,

 

,

مسئول دهکده گردشگری خوسف خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 100 میلیون تومان در این دهکده سرمایه‌گذاری کرده‌ام اما حتی یک وام هم به ما ندادند و من وام 18 درصد برای راه‌اندازی این مکان گرفتم که سبب اشتغال و رونق گردشگری خوسف شوم.

,

 

,

شبانی گفت: متأسفانه سرمایه من برای مکانی هزینه شد که حتی فرمانداری حاضر به نگهداشت و تأمین آب، برق و گاز آن نیست و حتی اجاره هم باید بابت این مکان پرداخت کنم.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر این‌که همه مسئولان تنها حرف می‌زنند و نمی‌توانند کاری برای ما انجام دهند، افزود: چندی پیش با حضور فرماندار خوسف و معاون فرماندار جلسه‌ای برگزار کردیم و قرار شد برق را برای ما راه بندازند و حاضریم هر روز در فرمانداری بنشینیم بلکه کار ما را انجام دهند.

,

 

,

با سرمایه‌گذاری در خوسف  وقت و سرمایه‌ام تلف شد

, با سرمایه‌گذاری در خوسف  وقت و سرمایه‌ام تلف شد, با سرمایه‌گذاری در خوسف  وقت و سرمایه‌ام تلف شد,

مسئول دهکده گردشگری خوسف ضمن تأکید بر این‌که من اگر وضعیت گردشگری خوسف را این‌گونه می‌دیدم اصلا این‌جا هزینه نمی‌کردم، گفت: اگر سرمایه خود را جای دیگری هزینه کرده بودم درآمد داشتم اما این‌جا وقت و سرمایه‌ام تلف شد.

,

 

,

شبانی ضمن تأکید بر این‌که مسئولان می‌خواهند هر سال با این دهکده رزومه کاری برای خود پر کنند، متذکر شد: تنها در نوروز و برای چشم مردم و دیگر مسئولان این دهکده را فعال کردند اما بعد کارشان سنگ‌اندازی بود.

, تنها در نوروز و برای چشم مردم و دیگر مسئولان این دهکده را فعال کردند اما بعد کارشان سنگ‌اندازی بود., تنها در نوروز و برای چشم مردم و دیگر مسئولان این دهکده را فعال کردند اما بعد کارشان سنگ‌اندازی بود.,

 

,

وی گفت: به حدی مسئولان تنگ‌نظر هستند که با افرادی که مغازه‌های مقابل این دهکده را راه‌اندازی کردند بحث کردند که چرا در دریاچه گواب که امسال تازه راه‌اندازی شده سرمایه‌گذاری نکرده‌اند.

,

 

,

مسئول دهکده گردشگری خوسف ضمن تأکید بر این‌که متأسفانه با سرمایه‌گذاران رفتار خوبی ندارند، گفت: روز اول که می‌خواستم این مکان را راه‌اندازی کنم مسئولان فرمانداری به من قول‌های لفظی زیادی دادند اما هیچ‌کدام را مکتوب نکردند.

,

 

,

فرماندار خوسف زیرحرف‌هایش زد

, فرماندار خوسف زیرحرف‌هایش زد, فرماندار خوسف زیرحرف‌هایش زد,

شبانی اضافه کرد: گفتم یک رئیس این حرف را می‌زند و حرف‌هایش را قبول خواهد داشت اما وقتی زیرحرف‌هایشان زدند حاضر شدم از 100 میلون تومانی که آن‌جا هزینه کردم بگذرم و فقط خواستم این دهکده را به فرمانداری واگذار کنم و برم.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر این‌که متأسفانه گردشگری در خوسف حال و روز خوبی ندارد، افزود: زمانی که می‌خواهند کاری راه بندازند مسئولان قول‌های زیادی می‌دهند اما بعد از راه‌اندازی براساس منافع خودشان سنگ‌اندازی می‌کنند.

,

 

,

مسئول دهکده گردشگری خوسف تصریح کرد: دریاچه گواب تا زمانی‌که آب داشت و مردم استقبال می‌کردند که فقط عملکردنمایی برای مسئولان بود اما زمانی که این دریاچه خشک شد هیچ مسئولی به آن توجه نکرد.

,

 

,

اقدام مسئولان خوسف با من به منزله کلاه‌برداری دولت از ملت است

, اقدام مسئولان خوسف با من به منزله کلاه‌برداری دولت از ملت است, اقدام مسئولان خوسف با من به منزله کلاه‌برداری دولت از ملت است,

شبانی ضمن تأکید بر این‌که کاری که مسئولان خوسف با من کرده‌اند به منزله کلاه‌برداری دولت از ملت است، خاطرنشان کرد: اگر این مکان امتیاز آب، برق و گاز نداشت چرا مسئولان در اجاره‌نامه‌ای که با من منعقد کردند این موارد را ذکر نکردند؟

,

 

,

وی ضمن اشاره به این‌که بیش از 100 میلیون تومان هزینه کرده‌ام اما در قرارداد جای مبلغ را پر نکردند، یادآور شد: باید مکان‌های گردشگری در قراردادهای بالای 10- 15 ساله باشد اما متأسفانه این مسئولان با من قرارداد سه ساله منعقد کردند.

,

 

,

وی ضمن بیان این سؤال که نمی‌دانم مسئولان بودجه‌ها را کجا هزینه می‌کنند که وضعیت گردشگری این‌گونه نابسمان است؟ گفت: یا مسئولان خوسف نمی‌رسند یا مسئولان بالادستی تنگ‌نظرانه برخورد می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه