اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

تلاش ائتلاف صهیونیستی ـ وهابی برای ایجاد اختلاف در عراق/ کسانی که آتش اختلافات را شعله‌ور می‌کنند منافع خود را در عراق ضعیف می‌بینند

تلاش ائتلاف صهیونیستی ـ وهابی برای ایجاد اختلاف در عراق/ کسانی که آتش اختلافات را شعله‌ور می‌کنند منافع خود را در عراق ضعیف می‌بینند
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ائتلاف صهیونیستی _ وهابی ایجاد شده با پول و تبلیغات به ویژه در فضای رسانه ای می خواهد کینه خود را سر ملت عراق پیاده و ایجاد اختلاف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اعتراضات اخیر در کشور عراق گفت: عراق کشوری است که سال ها درگیر جنگ بوده است که ابتدا با جمهوری اسلامی ایران که خود آغاز کننده جنگ بود و پس از آن جنگ با آمریکایی ها داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه در جنگ با آمریکا تمام زیر ساخت های کشور عراق از بین رفت، ابراز کرد: ائتلاف صهیونیستی _ وهابی ایجاد شده با پول و تبلیغات به ویژه در فضای رسانه ای می خواهد کینه خود را سر ملت عراق پیاده و ایجاد اختلاف کند.

,

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این ائتلاف در تلاش است تا مردم عراق را به جان هم بیاندازد و رابطه مردم و مسئولین این کشور را خدشه دار کند؛ بنابراین مسئولین عراق باید در این زمینه مراقبت کنند.

,

زاهدی اظهار کرد: مسئولان کشور عراق باید با مردم ارتباط بیشتری داشته باشند و در خصوص مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه هستند آگاهی بخشی لازم را به مردم بدهند و همچنین به منظور رفع مشکلات مردم برنامه ریزی داشته باشند.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشور عراق مانند ما در تحریم نفت نیست و می توانند با پول و هزینه ای که از قِبل فروش نفت به دست می آورند کارهای بسیاری را انجام دهند.

,

وی تصریح کرد: جوانان و مردم عراق باید بدانند کسانی که آنها را برای اعتراض تشویق می کنند، به آنها پول می دهند، تبلیغات بسیار زیادی در فضای مجازی انجام می دهند و اختلافات آنها را شعله ور می کنند؛ دوستدار ملت عراق نیستند و آنها کسانی هستند که منافع خود را در عراقی ضعیف می بینند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه