اخبار داغ

رئیس انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان:

نرخ کرایه اتوبوس‌های زنجان تا مرز مهران/ مردم تخلفات اتوبوس‌ها را به سامانه 141 اعلام کنند

نرخ کرایه اتوبوس‌های زنجان تا مرز مهران/ مردم تخلفات اتوبوس‌ها را به سامانه 141 اعلام کنند
رئیس انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان با اشاره به کرایه‌های اتوبوس‌های زنجان تا مرز مهران گفت: کرایه‌ها امسال افزایشی نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن امیریان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه کرایه اتوبوسهای ویژه و عادی 100 هزار تومان است اظهار کرد: کرایه اتوبوس‌های کلاسیک از زنجان تا مرز مهران نیز 130 هزار تومان تعیین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 150 اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین در نظر گرفته شده است تصریح کرد: اتوبوسهای وی آی پی نیز 170 هزار تومان تا مرز مهران زائران را می برند.

,

رئیس انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان در مورد نظارت و جلوگیری از تخلفات احتمالی اتوبوسها خاطر نشان کرد: انجمن نظارتی در پایانه مسافربری وجود دارد و مردم می توانند به سازمان راهداری نیز تخلفات را اعلام کنند و همچنین شکایتهای خود را از طریق سامانه 141 ثبت کنند.

,

وی بیان کرد: اتوبوس مستقیم از زنجان به صورت ویژه در نظر گرفته شده است و با مجوز راهداری بوده و باید از مرز چزابه این اتوبوسها تردد کنند و بعد از خالی کردن مسافران باید به داخل کشور برگردند و برای آنها نیز شرایط ویژه در نظر گرفتند و کرایه هر نفر نیز 800 هزار تومان تعیین شده است.

,

امیریان عنوان کرد: اتوبوس به صورت مستقیم از زنجان تا نجف از مرز مهران امسال وجود ندارد.

,

وی خاطر نشان کرد: هنوز مرز خسروی بسته بوده و زائران زنجانی از مرز مهران تردد می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه