اخبار داغ

تأمین امنیت زائران اربعین توسط تکاوران ارتش

تأمین امنیت زائران اربعین توسط تکاوران ارتش
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: در ایام اربعین، ارتش در چهار گذرگاه مرزی پایش، کنترل و تأمین امنیت مرزها، راه‌ها و خطوط مواصلاتی منتهی به پایانه‌های مرزی انجام می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه از یگان‌ها و موکب‌های ارتش مستقر در این مناطق بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امیر سیاری در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی کامل یگان‌های ارتش برای تامین امنیت خطوط مرزی و خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: نیروهای چهارگانه ارتش اعم از زمینی، پدافند، هوایی و دریایی به صورت مستمر و 24 ساعته حافظ مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور هستند؛ اما در این مقطع زمانی که مردم برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی عازم سرزمین کربلا هستند، ارتش وظایف خاصی در این ارتباط بر عهده دارد.
,
 
,
وی افزود: در این ایام، ارتش در چهار گذرگاه مرزی خسروی، مهران، چذابه و شلمچه، پایش، کنترل و تامین امنیت مرزها، راه ها و خطوط مواصلاتی منتهی به پایانه‌های مرزی را با استفاده از یگان‌های پیاده، خودرویی، ویژه و تکاور و بهره برداری از وسایل پرنده بدون سرنشین و پهپادها انجام می دهد.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده ارتش تصریح کرد: ماموریت دیگر ارتش جمهوری اسلامی ایران در این ایام خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی با استفاده از امکانات پشتیبانی، آمادی، بهداشتی و درمانی است.
,
 
,
وی گفت: استفاده از بالگردهای هوانیروز و برقراری اورژانس هوایی، برپایی بیمارستان‌های صحرایی مجهز با بهره گیری از پزشکان متخصص، برپایی موکب‌های متعدد و استقرار آشپزخانه‌های صحرایی، بخشی از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران برای زائرین اربعین حسینی به شمار می‌رود.
,
 
,
دریادار سیاری خاطرنشان کرد: هدف از سفر به استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان، بازدید از میزان آمادگی یگان های مستقر در این مناطق و نحوه خدمت رسانی ارتش به زائران اربعین حسینی است تا اگر مشکلی هست، برطرف و خدمات بهتری به زائران محترم ارائه شود و مردم خیالشان راحت باشد که ارتش به همراه دیگر نیروهای مسلح در صحنه خدمت رسانی به زائران و تامین امنیت مرزها تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی، همچون هر سال بلکه باشکوه‌تر و عظیم‌تر از هر سال برگزار شود.
,
 
,
منبع: دفاع پرس
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه