اخبار داغ

برخورد عراق با معترضان چگونه است؟

برخورد عراق با معترضان چگونه است؟
نخست‌وزیر عراق دستور داد که نحوه برخورد نیروهای امنیتی با تظاهرات‌کنندگان به صورت مسالمت‌آمیز باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر عراق دستور داد که نحوه تعامل نیروهای امنیتی با معترضان به دور از هرگونه خشونت باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به نوشته خبرگزاری «اخبار العراق»، فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که عبدالمهدی دستور داده که رفتار نیروهای امنیتی با معترضان مسالمت‌آمیز باشد.

,

نخست‌وزیر عراق روز یکشنبه طی نطقی در جلسه هیأت دولت با اشاره به اینکه پیشنهادهایی برای یک بسته حمایتی شامل اصلاحات قانونی، مالی و اداری ارائه شده است، افزود: «ما از اجرای پروژه‌ها حمایت می‌کنیم و قرار است وام‌هایی به پروژه‌های کوچک اختصاص یابد و جوانان داوطلبانه برای ارتش به کار گرفته شوند.»

,

اولین تصمیمات مهم در راستای پاسخ به مطالبات معترضان شب گذشته به دست کابینه عراق گرفته شد که عمده آن در خصوص تهیه مسکن برای خانواده‌های بی‌بضاعت و کم درآمد و ایجاد اشتغال بود.

,

طبق تصویب هیأت دولت عراق، مقرر شد تا زمین‌های مسکونی برای خانواده‌های کم درآمد و دیگر طیف‌ها طبق تصمیم شورای وزیران، اختصاص یابد. همچنین باید جانمایی ۱۷۰۰۰ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های کم درآمد در استان‌ بصره ظرف نهایتا چهار هفته، تکمیل شود.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه