اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

توانایی تبدیل شدن به قدرت بلامنازع منطقه ای و حتی جهانی را داریم

توانایی تبدیل شدن به قدرت بلامنازع منطقه ای و حتی جهانی را داریم
سردار غلامی گفت: ما در حال حاظر زمین، آب، دانشگاه، بهترین دستاورد های علمی و بالاترین انگیزه ها برای اینکه در یک مقطع زمانی سه تا پنج ساله به قدرت بلامنازع منطقه ای و حتی جهانی در حوزه اقتصاد تبدیل شویم را در کشور داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دوره توانمند سازی مسئولین و فرماندهان رده های بسیج کارگران و کارخانجات کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور هدف از برگزاری این دوره را، توانمندسازی مسئولین و فرماندهان رده های بسیج کارگران و کارخانجات کشور در افزایش تعامل با سازمان ها، ادارات و نهادهای مختلف برای رفع موانع تولید و اجرای برنامه های بسیج در حوزه های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی بیان کرد.
,
 
,
سردار غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم ضمن تأکید بر این موضوع که ما اکنون در شرایط جنگ اقتصادی هستیم گفت: از ویژگی های هر شرایط جنگی کنار رفتن مرزها و فاصله ها و موانعی هست که هم افزایی ها و پای کار آمدن امکانات را مانع می شود، اگر ما در زمان جنگ به موفقیت می رسیدیم به خاطر این بود که همه افراد دولتی و غیر دولتی کنار هم بودند و مردم هم با تمام ظرفیت خود در کنار رزمندگان حضور داشتند.
,
 
,
سردار غلامی افزود: رمز موفقیت ما در جنگ این بود که ما همه کنار هم بودبم، یکی بودیم، در فضای معنویت و اخلاص و کار برای خدا و دیده نشدن، و هر کس که بیشتر دیده نمی شد کارش بیشتر پیش میرفت چون جذابیت برای پای کار آوردن ظرفیت ها بیشتر بود.
,
 
,
ایشان در ادامه با اشاره به این نکته که شرایط جنگ اقتصادی با جنگ نظامی کاملا متفاوت است گفت: ما امروز به توانایی و فناوری هایی دست پیدا کردیم که یک اقتدار فوق العاده ای برای کشور بوجود آورده است.
,
 
,
وی در ادامه افزود: ما در حال حاظر زمین، آب، دانشگاه، بهترین دستاورد های علمی و بالاترین انگیزه ها برای اینکه در یک مقطع زمانی سه تا پنج ساله به قدرت بلامنازع منطقه ای و حتی جهانی در حوزه اقتصاد تبدیل شویم را در کشور داریم، ما از نظر امکانات و توانایی هیچ مشکلی نداریم، فقط یک بانک اطلاعاتی از توانایی های موجود در کشور نیاز داریم.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت:زمانی شرایط پیشرفت و خودباوری ایجاد می شود که خود را در شرایط جنگی ببینیم و به آن شرایط اعتقاد پیدا کنیم و با روحیه جهادی به دنبال رفع مشکلات و ایجاد مسیر ها برای پیشرفت باشیم.
,
 
,
سردار غلامی پیشروی برای باز پس گیری حلب را، راحت تر از پیشروی برای ایجاد اشتغال در کشور دانست و گفت: ضوابط و قوانین ما خیلی سخت و دست و پا گیر است، اما این ضوابط با یک نگاه جهادی و انقلابی قابل اصلاح و حل شدن هستند.
,
 
,
ایشان در ادامه افزود: ما در حال حاظر بالای 70 هزار واحد تولیدی خرد و خانگی در کشور داریم، اگر این واحد ها را ساماندهی کنیم تا کارشان را اصولی و مرتب انجام دهند و فضای مناسب را برای توسعه کارشان ایجاد کنیم، افراد بسیاری مشتاق انجام چنین کارهایی میشوند و این امر خود سبب فراهم آمدن شرایط مناسب جهت اشتغال جوانان میشود.
,
 
,
سردار غلامی در پایان گفت: جایی که دیدیم یک کارفرما رفتار نامناسب و اشتباهی دارد که منجر به آسیب به کارگر میشود، آنجا باید پشت کارگران و کنار آنها باشیم و روبروی کارفرما بایستیم و آنجایی هم که کارخانه مورد هجوم قرار میگیرد باید کنار کارفرما باشیم، در مجموع ما کنار نظام و انقلاب هستیم.
,
 
,
این دوره با حضور فرماندهان حوزه ها و مسئولین بسیج کارگران و کارخانجات استان ها ، حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی،سردار غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین،دکتر عالی  معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان ایدرو، مهندس زالی دبیر کارگروه ملی رفع موانع تولید کشور برگزار شد.
,
 
,
منبع: بسیج کارگران
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه