اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

پیروزی انقلاب هندسه قدرت استکبار جهانی را برهم زد/ ملت یمن با شجاعت در برابر دشمن ایستاده است

پیروزی انقلاب هندسه قدرت استکبار جهانی را برهم زد/ ملت یمن با شجاعت در برابر دشمن ایستاده است
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آمریکایی ها با پیروزی انقلاب از پا ننشستند و در فضای راهبردی پیروزی های زیادی نصیب انقلاب اسلامی ایران شد اضافه کرد: یکی از آن پیروزی ها که نصیب امت اسلام شد برهم خوردن هندسه قدرت بود و این هندسه در اردوگاه غرب و شرق از هم فروپاشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور شامگاه امشب در چهارمین سالگرد شهادت حاج حسین همدانی در حسینیه امام خمینی همدان ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه ماه صفر و اربعین سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: مجلس متبرک به نام شهید حاج حسین همدانی است و اجازه می خواهم دقایقی در ارتباط با عظمت و دستاورد انقلاب اسلامی و راه شهدا در چهل سال گذشته بگویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه بی تردید پیروزی انقلاب یک حادثه در تاریخ بشریت است افزود: در شرایطی پیروزی ملت  انقلابی ما توانست در دنیا تحقق یابد که دستگاه استکبار برآورد می کرد که هیچ تهدیدی برای سرنگونی رژیم پهلوی نیست.

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اولین خطای محاسباتی استکبار جهانی با پیروزی انقلاب تحقق یافت و در مقابل اعتراض میدانی ملت ایران دچار اشتباه شد  و در مقابل این ملت انقلابی غافلگیر شدند.

,

سلیمانی بیان کرد: دو اقدام رژیم آمریکا علیه ملت یعنی حضور نظامیان و مستشاران آمریکا و سپس برنامه ریزی فشار از داخل و سازماندهی نیروی داخلی را تعبیه کرد که هیچ کدام از این اقدامات به نتیجه نرسید.

,

وی با بیان اینکه آمریکایی ها با پیروزی انقلاب از پا ننشستند، افزود: با این حال در فضای راهبردی پیروزی های زیادی نصیب انقلاب اسلامی ایران  شد. یکی از آن پیروزی ها که نصیب امت اسلام شد برهم خوردن هندسه قدرت بود و این هندسه در اردوگاه غرب و شرق از هم فروپاشید.

,

سلیمانی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی مفهوم قدرت را با میدان آمدن امت و تقدیم شهدا تغییر داد است تصریح کرد: با تکیه بر مکتب عاشورا و فرهنگ عاشورا در محرم سال 57 خون بر شمشیر پیروز شد در حالی که امام راحل با تکیه بر سلاح و درگیری نظامی برای این انقلاب مبارزه نکرد و انقلاب اسلامی با دست خالی و غلبه خون بر شمشیر پیروز شد.

,

وی ادامه داد: با تکیه بر فرهنگ عاشورایی فرهنگ قدرت جهان در هم ریخته شد و حضور 60 هزار مستشار آمریکایی را توانستیم  فرو بریزیم.

,

 

,

ملت یمن با شجاعت در برابر دشمن ایستاده است

سردار سلیمانی با اشاره به شکست دشمن در عراق، لبنان، سرزمین های اشغالی و یمن ادامه داد: شاهد عقب نشینی کشورهای منطقه از یمن هستیم. ملت یمن امروز پیروزی نهایی را کسب کرده و با عظمت، شجاعت و اقتدار در برابر دشمن متجاوز ایستاده است.

, ملت یمن با شجاعت در برابر دشمن ایستاده است,
,
,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما دوست نداریم در سر زمین های اسلامی جنگ و خونریزی باشد، گفت: متاسفانه کشورهای منطقه شرایطی را فراهم می‌کنند که در غرب آسیا و در بین ملت های مسلمان این اتفاق بیفتد و این اقدام در راستای سیاست های رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

,

وی خاطرنشان کرد: اروپایی ها در پانصد سال گذشته دست به تجاوز و قتل و غارت زدند و دست از تجاوز برنداشتند. در مورد کشورهای آفریقایی هم این چپاول و قتل و غارت اتفاق افتاده و فقط مختص کشورهای اسلامی نیست. در سالهای گذشته یک قتل عام در آفریقا توسط فرانسوی ها اتفاق افتاده است.

,

سلیمانی گفت: از روزی که دولت آمریکا شکل گرفته بیشترین جنگ را در کارنامه‌اش دارد و عمده جنگ ها در منطقه ما توسط آمریکایی ها بوده است.

,

وی با اشاره به سیره سردار شهید همدانی اظهار داشت: شهید همدانی و مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس جان خود را که گران‌سنگ ترین دارایی‌شان است، تقدیم کردند و اجازه ندادند خواری نصیب ملت شود.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت های آزاده به پیروی از انقلاب اسلامی در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا ایستادند، گفت: جهان اسلام بیدار شده و در درون جهان اسلام انقلاب پیروزی شده و مردم سالاری دینی محقق شده و فشارها برای این است که ایران اسلامی برای کشورهای دیگر الگو نباشد.

,

وی افزود: فشار حداکثری آمریکا و همراهی اروپایی ها برای این است که بتوانند همچون گذشته به چپاول گری خود ادامه دهند.

,

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آغاز راه و زمینه ساز ظهور حضرت حجت و پایان دهنده چپاول بود گفت: شهید همدانی یکی از بزرگترین شهدای مدافع حرم است که برای همدان افتخار آفرین است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه